Chernobylite: The Conspiracy - Śledztwa, solucja, wskazówki Chernobylite poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 5 sierpnia 2021
W czasie wykonywania kolejnych zadań będziesz odnajdywał wskazówki związane ze śledztwem. Na tej stronie poradnika do Chernobylite znajdziesz istotne informacje związane ze sprawą The Conspiracy.
Fakty i wskazówki
Aby móc zakończyć śledztwo musisz zebrać fakty i wskazówki rozsiane po Zonie. Ich lokalizacja jest następująca:
- Poem - wskazówkę znajdziesz w Eye of Moscow. Leży ona za posągiem, obok którego siedzi Evgeniy. Wystarczy przesunąć oznaczoną na czerwono płytę;
- Data about Tatyana - dane te zdobędziesz w czasie wykonywania zadania Hack NAR servers. Na samym końcu questa musisz przeszukać bazę NAR, by znaleźć informacje;
- Figurka baletnicy - przedmiot ten jest częścią zadania Memento from the past, więc nie będziesz w stanie jej przegapić;
- Zaginione dokumenty - pozyskanie tych danych jest celem misji Unearthed documents;
- Notatka - tą wskazówkę znajdziesz na w Prypiat Port w wieżowcu, gdzie ukrywa się Tarkan w czasie zadania Mysterious informator;
- Notatka KGB - znajdziesz ją w Prypiat Port w kryjówce Tarkana. Możesz ją wziąć w czasie wykonywania zadania Mysterious informator. Będzie ona leżeć w pokoju, gdzie rozmawiasz z mężczyzną;
- List - poszlaka ta znajduje się w Kopachi. Na tym obszarze znajduje się niewielki ogrodzony obszar. Znajduje się tam kilka domków. W jednym z nich znajdziesz wskazówkę.
Opis przejścia
W momencie, gdy zbierzesz wszystkie fakty związane ze śledztwem będziesz mógł połączyć całą historię w całość. Gdy nadejdzie wieczór podejdź do tablicy korkowej, na której znajdują się dowody, wówczas będziesz mógł przenieść się do wspomnień.
Cała późniejsza akcja dzieje się poza przeciętną rzeczywistością. Całość zaczynasz przy wspomnieniu. Obejrzenie go wymaga "oczyczenia" danego miejsca. Zrobić to można wchodząc w słupy światła rozsiane po całej mapie. Cały poziom przypomina labirynt, który generowany jest losowo. W związku z tym nie ma możliwości nauczenia się go na pamięć.
Po mapie poruszają się żołnierze. Zachowują się oni identycznie, jak w przypadku normalnego świata. Możesz więc ich eliminować po cichu, przekradać się lub walczyć. W przypadku tej trzeciej opcji masz opcję odwrotu. Twoim przeciwnicy nie są w stanie przedostać się przez czerwone "drzwi". Jeśli więc przez nie przejdziesz i się zamkną - będziesz bezpieczny.
Każde wejście w słup światła powoduje, że zostaniesz przeniesiony do punku wyjścia. Gdy całkowicie oczyścisz budynek, będziesz mógł wejść do środka i poznać całą historię, która wiąże się ze śledztwem.