Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Championship Manager 2000/2001 - poradnik do gry

Championship Manager 2000/2001 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Ustawienia | Informacje | Championship Manager 2000/2001 poradnik Championship Manager 2000/2001

Ostatnia aktualizacja: 11 lipca 2019

Okno ustawień początkowych nie jest zbyt trudne, lecz niektórzy początkujący gracze mogą nie wiedzieć, o co w nim tak naprawdę chodzi. Tak więc postanowiłem wyjaśnić każdą opcję osobno.

  • Currency - [10] waluta, w jakiej będą przedstawiane wszystkie sumy w grze, wybór pozostawiam wam, mi najlepiej grało się na dolarach.
  • Wages - [11] opcja ta pozwala ustawić czy wynagrodzenia naszych graczy mają być prezentowane w tygodniach (weekly), miesiącach (monthly) czy latach (yearly).
  • Screen Mode - [12] tu chyba wszystko jasne, możemy wybrać czy będziemy grać w oknie czy na całym ekranie
  • Fonts - [13] czcionka, która będzie widoczna podczas gry, do wyboru mamy tradycjonalną i futurystyczną.
  • Background Changes - [14] dokonujemy wyboru czy tło pod tabelami ma się zmieniać czy też nie, według mnie powinniście zostawić tą opcję włączoną.
  • Sound - [15] dźwięk, może i oprawa audio w serii CM nigdy nie była fantastyczna ale zawsze lepsze to niż nic.
  • Database - [16] baza danych, im mniejsza tym gra szybciej chodzi, im większa tym potężniejsza jest dawka grywalności i żywotności CMa.
  • Matches Stored - [17] pamięć meczy, tzn. o jakiej ilości meczy mają być przechowywane informacje podczas gry, sytuacja ma się podobnie jak przy bazie danych: duża liczba = dłuższy czas ładowania gry, mniejsza liczba = krótszy czas ładowania gry. Polecam wybranie środkowej wartości.
  • Auto Save - [18] automatyczne zapisywanie gry, jeśli często zapominasz o tym drobiazgu, bądź wiesz, że twój sprzęt co jakiś czas odmawia posłuszeństwa zdecyduj się na save po każdym zakończonym meczu.
  • Save Compressed - [19] kompresowanie zapisów stanu.
  • Flashing Text - [20] opcja "błyskających napisów", wato mieć włączoną.
  • Background Matches - [21] ustawienia dotyczące meczy rozgrywanych w tle
  • Print To - [22] wybieramy co ma się dziać gdy przyciśniemy podczas gry przycisk Print, proste i genialne zarazem.
Tym sposobem doszliśmy do końca opcji - Ustawienia | Informacje | Championship Manager 2000/2001 - Championship Manager 2000/2001 - poradnik do gry

Tym sposobem doszliśmy do końca opcji. Może nie ma ich za, wiele ale niektóre z nich (o których już mówiłem) mogą sprawić iż gra będzie naprawdę szybciej chodzi. Jeśli mimo takiego zabiegu gra nadal za długo się wczytuje, radziłbym powyłączać wszystkie program w systemie. Przydałoby się także 512 MB Ramu, ja grałem na 768 MB i nie mogę narzekać, gra chodziła naprawdę szybko. Oczywiście zalecałbym w miarę możliwości uaktualnienie gry. Jeśli wykonacie te wszystkie polecenia gra musi chodzić płynnie.