Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Car Mechanic Simulator 2015 - poradnik do gry

Car Mechanic Simulator 2015 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Demontaż obudowy przegubu osi tylnej | Zaawansowane operacje remontowe poradnik Car Mechanic Simulator 2015

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Demontaż obudowy przegubu osi tylnej

Roboty przy obudowie jest co nie miara! - Demontaż obudowy przegubu osi tylnej | Zaawansowane operacje remontowe - Car Mechanic Simulator 2015 - poradnik do gry
Roboty przy obudowie jest co nie miara!

Obudowa przegubu osi tylnej spotykana jest w zdecydowanej większości samochodów dostępnych w grze - spotykamy ją w trzech typach: A, B, C. Obudowa przegubu osi tylnej to ostatni element przyległy do koła - zdejmujemy więc felgę, zacisk oraz klocki hamulcowe, a następnie, w zależności do rodzaju hamulca, tarczę hamulcową, bęben hamulcowy bądź szczęki hamulca z cylindrem. Jeśli są obecne, konieczne będzie także zdemontowania piasty wraz z łożyskiem oraz zaślepki półosi. To jednak dopiero połowa sukcesu - konieczne staje się także wymontowanie elementów zawieszenia, które są przytwierdzone do obudowy. Odkręcamy więc ramię wahacza tylnego (górne), łącznik stabilizatora tylnego, amortyzator tylny, małą tuleję gumową, ramię wahacza tylnego (długie) z tuleją oraz stabilizator tylny. Potem możemy przystąpić do demontażu obudowy.