Demontaż obudowy przegubu osi tylnej | Zaawansowane operacje remontowe poradnik Car Mechanic Simulator 2015
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Demontaż obudowy przegubu osi tylnej
Obudowa przegubu osi tylnej spotykana jest w zdecydowanej większości samochodów dostępnych w grze - spotykamy ją w trzech typach: A, B, C. Obudowa przegubu osi tylnej to ostatni element przyległy do koła - zdejmujemy więc felgę, zacisk oraz klocki hamulcowe, a następnie, w zależności do rodzaju hamulca, tarczę hamulcową, bęben hamulcowy bądź szczęki hamulca z cylindrem. Jeśli są obecne, konieczne będzie także zdemontowania piasty wraz z łożyskiem oraz zaślepki półosi. To jednak dopiero połowa sukcesu - konieczne staje się także wymontowanie elementów zawieszenia, które są przytwierdzone do obudowy. Odkręcamy więc ramię wahacza tylnego (górne), łącznik stabilizatora tylnego, amortyzator tylny, małą tuleję gumową, ramię wahacza tylnego (długie) z tuleją oraz stabilizator tylny. Potem możemy przystąpić do demontażu obudowy.