WMD (1) | Opis przejścia gry | Call of Duty Black Ops Call of Duty: Black Ops poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 20 sierpnia 2019
WMD
Opis przejścia misji: Misja ta rozpoczyna się od interaktywnej cut-scenki. Po zajęciu miejsca w kokpicie samolotu Blackbird wciśnij lewy przycisk myszy w celu uruchomienia silników #1 , a już po tym jak samolot rozpędzi się na pasie startowym wciśnij S #2 w celu oderwania go od ziemi.
Przed Tobą nietypowy fragment misji. Będziesz musiał mianowicie dowodzić z pokładu Blackbirda oddziałem obecnym na ziemi, wydając żołnierzom odpowiednie polecenia. Upewnij się, że dostatecznie zapoznałeś się z podstawami sterowania. Do przemieszczania kamery służą klawisze kierunkowe (WSAD). Lewy przycisk myszy pomoże Ci w oddaleniu widoku i przyda się to w dalszej części misji do monitorowania poczynań wrogich pojazdów. Wciskając prawy przycisk myszy będziesz z kolei mógł przybliżyć widok, co pomoże Ci w wydawaniu precyzyjnych rozkazów.
Zacznij od przemieszczenia kamery na północ (do góry) i zatrzymania widoku na czteroosobowym oddziale #1 . Przesuń kamerę na wschód (w prawo) i wciśnij SPACJĘ #2 w celu wydania dowodzonym żołnierzom rozkazu przemieszczenia się w nowe miejsce.
Gdy tylko usłyszysz wiadomość o nadciągającym konwoju szybko przesuń kamerę na północny-wschód i wciśnij SPACJĘ mając namierzoną kryjówkę #1 . Zaczekaj aż podległe Ci osoby wejdą do budynku. Niestety, pomimo Twoich starań pojazdy zatrzymają się przed kryjówką, a wrodzy żołnierze skierują się do środka. Przygotuj się do przejęcia kontroli nad jedną z osób z dowodzonej czteroosobowej drużyny #2 .
Zaczekaj aż wrodzy żołnierze wejdą do budynku i zastrzel celnym strzałem w głowę tego, który stoi po prawej stronie #1 . Szybko schowaj się za najbliższą zasłoną, bo wrogowie użyją granatu błyskowego #2 .
Po odzyskaniu świadomości przystąp do atakowania wbiegających przez lewe drzwi wrogich żołnierzy #1 . Strzelaj dłuższymi seriami, tak by nie dać im okazji do otwarcia ognia. Walcz tak długo aż wszyscy przeciwnicy zostaną zlikwidowani #2 .Po chwili przerwy akcja przeniesie się z powrotem na pokład Blackbirda, a Ty będziesz musiał kontynuować udzielanie wsparcia żołnierzom przebywającym na ziemi.
Wyślij swoich ludzi na północ #1 . Na północny-wschód od tego miejsca stoi dwóch żołnierzy wroga. Namierz ich #2 i wciśnij SPACJĘ, wydając swoim podwładnym rozkaz ich likwidacji. Po udanej akcji podeślij swoich ludzi w to miejsce.
Wyślij teraz żołnierzy dalej na wschód, a konkretnie w stronę oznaczonego przez grę punktu kontrolnego #1 . Wyślij teraz ludzi kawałeczek na południowy-wschód, ALE gdy tylko usłyszysz informację o nadciągającym patrolu wroga namierz swoich podwładnych i wciśnij klawisz V #2 , rozkazując im się ukryć.
Cierpliwie odczekaj aż wrogi patrol przejdzie obok Twoich ludzi #1 . Wyślij ich teraz na wschód, a konkretnie w stronę pobliskiej drogi #2 .
Po dotarciu na miejsce dobrze byłoby ponownie rozkazać podwładnym się schować (klawisz V) #1 , chyba że sprawdzisz drogę na północ stąd i uznasz, że nic nie nadjeżdża. Po tym jak wrogie pojazdy przejadą namierz koszary #2 i wydaj rozkaz przemarszu. Po chwili ponownie wcielisz się w postać jednego z dowodzonych z powietrza żołnierzy.
Zaczekaj aż kolega z drużyny wyważy drzwi i przystąp do oczyszczania koszar z sił wroga #1 . Ostrzał warto oczywiście prowadzić zza dobrej zasłony, nie pozwalając nikomu się zbliżyć. Po wygranej bitwie zejdź po schodach i zbadaj obszar na lewo od siebie, a odnajdziesz dane wywiadu #2 .
Przejdź do sąsiedniego pomieszczenia i w oznaczonym przez grę miejscu załóż ładunek wybuchowy #1 . Wycofaj się na bezpieczną odległość i zdetonuj ładunek #2 . Po chwili już po raz ostatni powrócisz na pokład samolotu Blackbird.
Upewnij się, że z północy nie nadjeżdżają żadne pojazdy. Jeżeli coś widzisz to nie zapomnij rozkazać swoim ludziom żeby się ukryli. Wyślij żołnierzy na północ #1 , a wkrótce już na stałe powrócisz na ziemię. Zaczekaj aż odejdzie wrogi patrol i wciśnij klawisz W by wstać #2 .
Biegnij za Weaverem. Gdy tylko zauważysz strażnika z psem połóż się na ziemi (klawisz CTRL) #1 . Zaczekaj aż przeciwnik oddali się od drużyny. Możesz ruszać za Weaverem, który obiegnie budynek od prawej strony #2 .