Victor Charlie (2) | Opis przejścia gry | Call of Duty Black Ops Call of Duty: Black Ops poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 20 sierpnia 2019
Uważaj na stanowisko maszynowe, które jest rozstawione w tej okolicy #1 . Warto też obserwować okiennice mijanych budynków, bo w środku mogą czaić się nowi przeciwnicy #2 . Na szczęście w eliminowaniu kolejnych wrogów pomogą Ci koledzy z drużyny.
Po dotarciu do miejsca, w którym należy skręcić w prawo zbadaj chatkę zlokalizowaną na wprost od Ciebie #1 . W środku odnajdziesz mianowicie nowe dane wywiadu #2 . Możesz już powrócić na zewnątrz i wznowić walki.
Wkrótce dotrzesz do portu i uważaj tu na wrogów, którzy mogą się zaczaić po lewej stronie #1 . Przeciwników rozstawionych po drugiej stronie rzeki możesz już teraz zranić, celując w znajdującą się obok nich wybuchową beczkę #2 .
Po usłyszeniu odpowiedniego rozkazu podbiegnij do miejsca, w którym znajduje się zabity sojusznik z upuszczonym M202 #1 . W pierwszej kolejności proponuję użyć tej broni do zniszczenia patrolującej rzekę wrogiej łodzi #2 , a następnie do zabicia stojących na drugim brzegu wrogów.
Przesuń się teraz w lewo, dzięki czemu będziesz widział wrogie działo. Wystrzel w jego stronę pocisk #1 . Korzystając z okazji wysadź też w powietrze drugą wrogą łódź. Zaczekaj na pojawienie się posiłków i BŁYSKAWICZNIE rozpraw się z grupką wrogów, którzy pojawią się na dachu lewego budynku #2 .
Proponuję rozejrzeć się teraz za karabinem z granatnikiem. Skieruj się w stronę nowo odblokowanego przejścia w jednym z budynków po lewej stronie #1 . Zajmij się przebywającymi w środku przeciwnikami, ustaw się przy okiennicy i przystąp do ostrzeliwania kolejnych wrogów #2 . Nie zapomnij o możliwości użycia granatnika do zlikwidowania niedostępnych celów.
Podążaj teraz śladami kolegów z drużyny. Uważaj na większe skupisko sił wroga między chatkami #1 . Do zlikwidowania tych przeciwników warto użyć granatnika. Docelowo powinieneś dotrzeć do miejsca, w którym znajduje się zejście do tuneli #2 .
Zaczekaj aż wejście do tuneli zostanie wysadzone i wskakuj do środka #1 . Po obejrzeniu krótkiej cut-scenki załącz zgodnie z otrzymaną instrukcją latarkę (klawisz SHIFT) i ruszaj za Swiftem #2 .
Po drodze spotkacie Reznowa, z którym możesz sobie uciąć krótką pogawędkę #1 . Sam Swift niestety zostanie wkrótce zabity przez wrogiego żołnierza #2 . Nie można temu zaradzić, ale samego przeciwnika musisz oczywiście zlikwidować zanim rzuci się też na Ciebie.
Ruszaj dalej. Po dotarciu do większego pomieszczenia #1 przygotuj się do zlikwidowania grupki przeciwników. Radzę się tu pilnować, bo wrogów niełatwo jest dostrzec. Zaczekaj aż pojawi się tu Reznow i podejdź do skrzyni, przy której się zatrzyma #2 . Wciśnij klawisz F, dzięki czemu wspólnymi siłami odblokujecie dalsze przejście.
Możesz już ruszać za Reznowem. Także i on zostanie zaatakowany z zaskoczenia #1 ale poradzi sobie z przeciwnikiem. Teraz Twoja kolej - ruszaj w stronę kolejnego tunelu. Już za kilka chwil na powitanie wybiegnie Ci pojedynczy przeciwnik #2 i musisz go szybko zastrzelić.
Wybierz lewy tunel #1 , z którego przybiegł zabity przed chwilą przeciwnik. Przystąp do starannej eksploracji tego tunelu. Mniej więcej w połowie drogi po prawej stronie odnajdziesz ostatnie dla tej misji dane wywiadu #2 .
Przygotuj się do zlikwidowania kolejnego przeciwnika #1 , który pojawi się niemal tuż po zdobyciu danych wywiadu. Kontynuuj eksplorację tuneli, eliminując po drodze kolejnych pojedynczych wrogów #2 , przez których będziesz nękany w dość regularnych odstępach czasu.
Za rogiem zaatakuje Cię grupka przeciwników #1 , tak więc będziesz się musiał bardziej pilnować. Docelowo powinieneś dotrzeć do niewielkich drzwi #2 . Otwórz je i wejdź do zdecydowanie większej kryjówki.
Jeśli chcesz, możesz się trochę rozejrzeć po okolicy. Nie jest to jednak wymagane i nie musisz też do końca odsłuchać nagrania. Ruszaj w stronę wyjścia #1 . Zauważ, że tunel zaczął się zawalać #2 . Na szczęście trzeba mieć wciśnięty jedynie klawisz W, a główny bohater będzie automatycznie omijał wszystkie napotykane przeszkody.
Po dotarciu do zawalonego wyjścia zacznij zgodnie z instrukcją wciskać klawisz V #1 , dzięki czemu pozbędziesz się głazów. Przed Tobą ostatnia cut-scenka, która zakończy się wykonaniem skoku (już bez Twojego udziału) w stronę śmigłowca #2 .