Atuty (Perki) w trybie Blackout Call of Duty Black Ops 4 porady
Ostatnia aktualizacja: 31 października 2018
W Call of Duty: Black Ops 4 rozgrywając mecz w trybie Blackout możesz zdobyć łatwą przewagę nad oponentem, używając specjalnych zielonych skrzynek znalezionych na mapie. Są to specjalne atuty, które po aktywacji poprawiają parametry postaci. Każdy z podniesionych atutów zapewnia inne bonusy, a ich wykorzystanie w kluczowych momentach może mieć strategiczne znaczenie. Skrzyneczki te są bardzo powszechne i całkowicie losowe: brak unikalnych atutów lub miejsc, w których mogą występować takie, a nie inne. Poniżej znajdziesz listę wszystkich dostępnych Perków oraz porady co do ich wykorzystania. Pamiętaj, że aktywowany atut nadal zajmuje miejsce w twoim ekwipunku! Perki zostały posegregowane według oceny ich przydatności.
- Przybysz (Outlander)
- Paranoja (Paranoia)
- Czujność (Awarness)
- Martwa cisza (Dead Silence)
- Medyk (Medic)
- Skradacz (Skulker)
- Konsument (Consumer)
- Mobilność (Mobility)
- Wzmocniony (Reinforced)
- Inżynier (Engineer)
- Rabuś (Looter)
- Łączenie z oddziałem (Squad Link)
- Żelazne płuca (Iron Lungs)
- Pięściarz (Brawler)
Przybysz (Outlander)
Długość trwania: 3 min Zmniejsza obrażenia otrzymywanie poza bezpieczną strefą. Przybysz to jeden z najmocniejszych atutów. Nie jest ci specjalnie potrzebny na początku rozgrywki, ale świetnie nadaje się pod koniec rozgrywki, jeśli nie chcesz nawiązywać konfrontacji. Użyj Przybysza i zestawu apteczek, by móc przetrwać poza strefą nawet minutę po zakończeniu czasu meczu. |
Paranoja (Paranoia)
Długość trwania: 4 min Boisz się niespodziewanych ataków snajperskich? Może lepiej, gdybyś wiedział, że ktoś do ciebie celuje? Użyj Paranoi, a będziesz otrzymywał sygnał dźwiękowy, gdy ktoś do ciebie celuje, jeszcze zanim go zobaczysz. Pozwoli ci uniknąć licznych zasadzek. |
Czujność (Awarness)
Długość trwania: 2 min Poprawia słuch. Dzięki temu lepiej usłyszysz kroki zbliżających się wrogów (lub nawet skradających się), odległe strzały i pojazdy. Uważaj - nie zawsze użycie tego Perka jest wskazane! W małych, ciasnych i wielopiętrowych pomieszczeniach poprawiony słuch może cię znacznie zmylić. Zauważ, że czas działania jest bardzo krótki. |
Martwa cisza (Dead Silence)
Długość trwania: 4 min Martwa cisza to perk, który minimalizuje hałas, który generujesz poruszając się. Pamiętaj jednak, że nie jest to redukcja 100%. Gdy chodzisz nadal można cię usłyszeć; gdy kucasz - jeśli wróg cię nie zauważy, to nie będzie wiedział, że nadchodzisz. Ciszej także otwierasz skrzynki i podnosisz przedmioty. Bardzo przydatne. Warto łączyć ze Skradaczem. |
Medyk (Medic)
Długość trwania: 4 min Leczysz się szybciej i skuteczniej. Dużo szybciej przywracasz także do zdrowia sojuszników, którzy po twojej reanimacji otrzymują więcej zdrowia niż domyślnie. Przydatny atut podczas gier drużynowych. Warto łączyć z Konsumentem. |
Skradacz (Skulker)
Długość trwania: 3 min Świetnie łączy się z Martwą ciszą. Poruszaj się kucając zachowując prędkość normalnego chodu. |
Konsument (Consumer)
Długość trwania: 5 min Dzięki temu perkowi o połowę szybciej używasz apteczek i innych przedmiotów (np. przygotowanie granatów, użycie innych perków). Jeśli nie lubisz gadżetów, warto aktywować kiedykolwiek i w razie czego móc szybko podreperować stan zdrowia. Warto łączyć z Medykiem. |
Mobilność (Mobility)
Długość trwania: 5 min Poruszasz się, zmieniasz broń z większą szybkością; szybciej poruszasz się przeładowując. Przydatność tego rozwiązania jest niska, bowiem różnica jest minimalna. Na szczęście perk neutralizuje obrażenia od upadku. |
Wzmocniony (Reinforced)
Długość trwania: 4 min Działanie tego perka wzmacnia gracza, na wszystko, poza ostrzałem z broni. Zyskujesz większą odporność na pułapki, eksplozje i ogień, a także ogłuszenie i granaty błyskowe. |
Inżynier (Engineer)
Długość trwania: 4 min Pozwala zauważyć znajdujące się niedaleko, ale za przeszkodami, pojazdy; pozwala także widzieć przez ściany wrogie pułapki: miny czy druty kolczaste. |
Rabuś (Looter)
Długość trwania: 2 min Widzisz przez ściany przedmioty i skrytki. Możesz zaoszczędzić sporo czasu na przeszukiwaniu budynków lub zlokalizować trudno zauważalne wyposażenie. |
Łączenie z oddziałem (Squad Link)
Długość trwania: 2 min Widzisz przez ściany swoich sojuszników. Może być przydatne w końcowych fazach gry, aby lepiej odróżnić sojuszników od wrogów nawigując się słuchem. |
Żelazne płuca (Iron Lungs)
Długość trwania: 5 min Utrzymuj dłużej oddech: tak pod wodą, jak i podczas skupionego strzału z karabinów snajperskich. |
Pięściarz (Brawler)
Długość trwania: 4 min Zadawaj zwiększone obrażenia w walce wręcz zabijając, za każdego pokonanego otrzymasz +50 pkt. zdrowia. Najmniej przydatny perk, głównie ze względu na ryzykowność prób zabicia przeciwnika gołymi pięściami. |