Charlie, nie surfuj | Solucja Call of Duty 4 Modern Warfare poradnik Call of Duty 4: Modern Warfare
Ostatnia aktualizacja: 4 marca 2019
Charlie, nie surfuj to tytuł trzeciej misji w grze Call of Duty 4: Modern Warfare, w której wcielasz się w amerykańskiego Marine. Twoim zadaniem będzie znalezienie przywódcy terrorystów. Z tym poradnikiem do Call of Duty 4: Modern Warfare z łatwością przejdziesz poziom Charlie, nie surfuj.
Charlie, nie surfuj - solucja
W dwóch ostatnich misjach wcielałeś się w rolę brytyjskiego komandosa, teraz przyszedł czas na wejście w szeregi amerykańskich Marines. Wylądowawszy na terytorium wroga (#33), idź przed siebie za porucznikiem Vasquezem. Po chwili dotrzesz do budynku (#34), w którym rzekomo ma znajdować się przywódca terrorystów, Al-Asad.
Gdy kompani wysadzą drzwi, wejdź do środka i skorzystaj ze schodów (#35). W piwnicy pozbądź się wszystkich wrogów, uważając na to aby nie zostać przypadkowo zabitym przez ukrywających się za przeszkodami bojowników. Zanim ruszysz w dalszą drogę, wymień swój pistolet na inny karabin, np. Kałasznikow (masa broni leży na stole w głównym pomieszczeniu - #36). Jest bowiem wielce prawdopodobne, że początkowy zapas amunicji nie wystarczy Ci na wszystkie potyczki na tym etapie.
Skorzystaj z klatki schodowej w piwnicy, aby wyjść na zewnątrz (#37). Musisz dostać się do stacji telewizyjnej, ale to zadanie nie będzie łatwe - wpierw trzeba przedostać się przez miasto, całkowicie opanowane przez terrorystów (#38). Idź za kompanami, aby znaleźć się w centrum walk. Eliminuj kolejnych bojowników, uważając na każdym kroku, aby nie zostać zaskoczonym przez nadciągające posiłki.
Do stacji telewizyjnej prowadzą dwie trasy pomiędzy zrujnowanymi zabudowaniami. Bez względu na to, którą z nich obierzesz, dotrzesz w końcu do skrzyżowania, na którym pojawi się samochód dostawczy z terrorystą obsługującym karabin maszynowy (#39). Zabij go i przejdź do kolejnej części miasta (#40).
Tutaj nastąpi wymiany ognia z bojownikami ciąg dalszy. Tym razem wrogów jest więcej i musisz mieć oczy dookoła głowy, aby nie zarobić przypadkowej kuli w łeb. Korzystaj z granatów odłamkowych, które pozwolą pozbyć Ci się większych grup. Staraj się również nie wybiegać przed swój oddział -kompani nie są co prawda tak skuteczni w zabijaniu jak Ty, ale mogą Ci bardzo pomóc, choćby i odrzucając wrogi granat.
Po krótkiej wędrówce połączonej z nieustanną walką, dotrzesz do stacji telewizyjnej (#41). Gdy któryś z żołnierzy otworzy ładunkiem wybuchowym drzwi, wejdź do środka.
Podążaj naprzód, eliminując wrogów (#42). Po chwili znajdziesz się w ogromnej sali (#43), w której aż roi się od wrogów. Opanowywanie pomieszczenia proponuję zacząć od przejścia na jego drugą stronę, trzymając się ściany po prawej. Kryjąc się za biurkami zabijaj kolejnych oponentów, również tych strzelających z balkonów. Dobrze jest rzucić granaty - wprowadzą one sporo zamieszania w szeregach przeciwników, które możesz wykorzystać na swoją korzyść.
Załatwiwszy wrogów w głównej sali, wyczyść przylegające do niej biura. Gdy uporasz się z zadaniem, dowódca wyda rozkaz wejścia na drugie piętro. Udaj się do drzwi i poczekaj aż Vasquez je otworzy. W holu (#44) spotkasz się z drugą drużyną Marines. Wejdź po schodach na górę i ruszaj naprzód. Z dachu (#45) możesz postrzelać do wrogów znajdujących się na parkingu, ale nie jest to konieczne.
Idź cały czas przed siebie. Niepokojeni przez nikogo, dotrzecie wraz z kompanami do studia, w którym rzekomo miał znajdować się Al-Asad. Niestety... w środku (#46) nie będzie nikogo...