Red Army Training (1) | The Winter War | Misja Call of Duty 2 poradnik Call of Duty 2
Ostatnia aktualizacja: 7 sierpnia 2019
CZAS I MIEJSCE AKCJI: 16 grudnia 1941, niedaleko Moskwy
STEROWANA POSTAĆ: Szeregowy Vasili Ivanovich Koslov
Przede wszystkim, pamiętaj o czytaniu wyświetlanych przez grę informacji. Zanim zeskoczysz z ciężarówki powinieneś sprawdzić ekran przeglądania aktualnych celów misji (screen 1). Gra jest wyjątkowo liniowa, aczkolwiek mimo wszystko warto jest tu często zaglądać. Zeskocz z pojazdu i podbiegnij do stojącego kawałek dalej dowódcy (screen 2). Otrzymasz od niego nowe wytyczne. Będziesz musiał udać się do jednego z okolicznych magazynów w celu podniesienia niezbędnych w dalszej części gry broni.
Po wysłuchaniu rozkazów skieruj się w lewo. Pamiętaj, aby zawsze posuwać się zgodnie ze wskazaniami kompasu, na którym niemal zawsze zaznaczone są aktualne cele misji. Idź przed siebie (screen 1). Do celu prowadzi wyłącznie jedna ścieżka. Po chwili wejdziesz do zniszczonego budynku. Podejdź do stołu i podnieś leżące na nim przedmioty (klawisz F) - pistolet oraz karabin (screen 2).
Możesz już wrócić się do stojącego niedaleko ciężarówki dowódcy. Teraz będziesz miał okazję przetestować zdobyte giwery. W pierwszej kolejności "zastrzel" zawieszone na słupie pluszowe misie (screen 1). Do tego celu możesz użyć pistoletu, ale nie jest to konieczne. Teraz przygotuj karabin i zacznij niszczyć znajdujące się kawałek dalej talerze. Aby pomóc sobie w celowaniu dobrze byłoby wcisnąć prawy przycisk myszy (screen 2).
Następne w kolejce są butelki (screen 1). Pamiętaj o tym, iż niejednokrotnie lepiej jest przeznaczyć nieco więcej czasu na oddanie celnego strzału. Na koniec będziesz musiał zająć się znajdującymi nieco dalej hełmami (screen 2). Teoretycznie na wykonanie tej czynności masz 15 sekund, ale nie musisz się na szczęście niczego obawiać.
Korzystając z okazji będziesz mógł przetestować wykonywanie jeszcze jednej czynności. Podejdź do podświetlonego manekina (screen 1) i wciśnij SHIFT, aby go uderzyć. Zapamiętaj sobie ten ruch, gdyż w wielu sytuacjach będziesz miał okazję z niego skorzystać. Teraz udaj się za dowódcą do skrzyni z ziemniakami, mającymi zastąpić prawdziwe granaty. Będziesz musiał rzucać tymi obiektami w stronę podświetlonych dziur (screen 2). Nie martw się, dysponujesz praktycznie nielimitowanym zapasem tych przedmiotów, tak więc bez żadnych obaw możesz się z tym elementem gry zapoznać.