Assault on Matmata (1) | Rommel's Last Stand | Misja Call of Duty 2 poradnik Call of Duty 2
Ostatnia aktualizacja: 7 sierpnia 2019
CZAS I MIEJSCE AKCJI: 30 marca 1943, Matmata
STEROWANA POSTAĆ: Sierżant John Davis
Przed Tobą ostatnia misja rozgrywana w Afryce. Nie jest ona zbyt ciężka, aczkolwiek w kilku miejscach będziesz się musiał pilnować. Zaczynasz na pokładzie jeepa (screen 1). Po chwili dojdzie do czołowego zderzenia z ciężarówką. Okazuje się, iż Twoja drużyna wpadła w zastawioną przez wrogów pułapkę (screen 2). Będziesz się ich musiał pozbyć.
W pierwszej kolejności zajmij się gostkiem wyposażonym w wyrzutnię rakiet. Nie powinieneś mieć problemów z jego zlokalizowanie, gdyż co najmniej raz powinno mu się udać odpalić pocisk (screen 1). Znajdź sobie teraz dobrą zasłonę i spokojnie zacznij likwidować pojawiających się w okolicy przeciwników (screen 2). Uważaj przy tym na rzucane w Twoją stronę granaty!!
Po wyeliminowaniu wszystkich okolicznych oponentów zacznij biec za dowódcą. Po chwili wpadniesz na nowych przeciwników. Kucnij, tak aby móc ich na spokojnie spróbować namierzyć (screen 1). Koniecznie zajmij się też widocznym w jednej z dalszych okiennic operatorem stanowiska maszynowego (screen 2).
Stopniowo posuwaj się do przodu. Ukryj się przed przelatującym wrogim myśliwcem. Uważaj na gostków przyczajonych na okolicznych balonikach (screen 1) oraz skrywających się wewnątrz różnorakich budynków (screen 2). Tych drugich najlepiej byłoby likwidować sprawnie posłanymi granatami.
Kawałek dalej wpadniesz na kolejne stanowisko MG-42. Rzuć granat dymny (screen 1). Zacznij biec przed siebie, a następnie skręć w prawo. Eliminuj oczywiście napotykanych przeciwników. Kucnij przy jednej z betonowych przeszkód i zacznij likwidować nadbiegających gostków (screen 2). Zaczekaj w tym miejscu na resztę drużyny.
Uważaj gdyż kawałek dalej stoi pojazd opancerzony. Koniecznie zajmij się znajdującym przy działku maszyny strzelcem (screen 1). Jeśli chcesz możesz się również do omijanego przed chwilą stanowiska MG-42 i z dołu wrzucić do środka parę granatów (screen 2). W przeciwnym przypadku dołącz do reszty drużyny.