[Solucja] Rozdział 11 "Run of the Mill" cz.3 poradnik Brothers in Arms: Earned in Blood
Ostatnia aktualizacja: 26 września 2019
Wybiegniesz na dużą, otwartą przestrzeń. Na wprost będziesz miał trzy cele - kolejną 88 mm armatę p-lot (czerwona kropka skrajnie po lewej) na wiadukcie i dwie sekcje niemieckich piechurów. Zasuwaj w ich stronę ze swoimi ludźmi, trzymaj się lewej strony pola. Kryj się za drzewami, nie wystawiaj na ogień wroga i sam też nie strzelaj bo i tak nie trafisz.
| Kiedy przebiegniesz już spory kawałek w lewo i armata nieprzyjaciela będzie zwrócona w Twoją stronę możesz spróbować wysłać czołg prawą stroną pola w kierunku mostu.
|
Jeśli uda Ci się dobiec (prawie że) pod wiadukt załatw Fryców po prawej ...
| ... a zaraz potem tych drugich, którzy zaatakują Cię zbiegając z mostu.
|
Pozostała jeszcze armata. Każ kumplom ją ostrzeliwać (obsada powinna ją porzucić i poszukać ukrycia) a sam przejdż pod mostem i zaskocz Fryców od tyłu. Jeśli masz Panzerfausta możesz potraktować nim armatę ale potem poszukaj następnego bo niedługo póżniej też może Ci się jeszcze przydać.
| Rozwal działo ładunkiem, przywołaj czołg i chłopaków, poczekaj na Doyle'a a potem ruszaj drogą na północ.
|
Przed zakrętem w prawo zatrzymaj czołg a razem z kolegami biegnij za beczki po lewej stronie drogi. Zobaczysz następujące cele - po lewej stronie drogi armata p-panc. Jeśli masz Panzerfausta (ja miałem) to ją nim rozwal. Na wprost - dwóch Niemiaszków a po prawej (zasłonięci przez budynek) - MG42 (poniżej) i snajper na dachu nad ckmem. Po zniszczeniu Panzerfaustem armaty możesz podciągnąć bliżej czołg. Powinien zabić Fryców na wprost za workami z piaskiem jeżeli masz z nimi kłopoty.
| Potem podejdź trochę bliżej , szybko zabij snajpera na dachu i schowaj się przed ogniem MG42. Powinieneś teraz obejść za żywopłotem po lewej stronie drogi Niemców którzy mają stanowiska bardziej z przodu.
|
Zobaczysz wówczas takie cele - armata p-panc po lewej, kilku Szwabów po prawej i znany Ci już ckm pośrodku. Najpierw zabij razem z kolegami tych po prawej, potem wykończ tych przy armacie ...
| ... a na koniec zajmij się Niemiaszkiem, który powinien porzucić stanowisko ckmu. Spotkaj się z Doylem na zachodzie przy budynku aby zakończyć etap.
|