Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Broken Sword: The Sleeping Dragon - poradnik do gry

Broken Sword: The Sleeping Dragon - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Epizod 19 | Broken Sword The Sleeping Dragon poradnik Broken Sword: The Sleeping Dragon

Ostatnia aktualizacja: 24 września 2019

Epizod 19 - Paryż, kryjówka Templariuszy (George)

1 - Epizod 19 | Broken Sword The Sleeping Dragon - Broken Sword: The Sleeping Dragon - poradnik do gry
rys - Epizod 19 | Broken Sword The Sleeping Dragon - Broken Sword: The Sleeping Dragon - poradnik do gry

rys. 192

rys. 193

Biegnijcie korytarzem skręcając w prawo. Znajdziecie kałuże krwi (rys. 192)- biegnijcie dalej korytarzem wzdłuż śladów krwi, aż doprowadzą was do komnaty pełnej ciał martwych Templariuszy. Przeszukajcie ciało mężczyzny przy drzwiach zabierając zardzewiały klucz (rys. 193).

2 - Epizod 19 | Broken Sword The Sleeping Dragon - Broken Sword: The Sleeping Dragon - poradnik do gry
rys - Epizod 19 | Broken Sword The Sleeping Dragon - Broken Sword: The Sleeping Dragon - poradnik do gry

rys. 194

rys. 195

3 - Epizod 19 | Broken Sword The Sleeping Dragon - Broken Sword: The Sleeping Dragon - poradnik do gry
rys - Epizod 19 | Broken Sword The Sleeping Dragon - Broken Sword: The Sleeping Dragon - poradnik do gry

rys. 196

rys. 197

Wyjdźcie z sali biegnąc dalej w lewo korytarzem (rys. 194) - niestety w kuchni przebywa zbir Susarro. Wróćcie do pokoju ze zwłokami, włączcie stojącą w rogu mikrofalówkę (rys. 195) i szybko schowajcie się w pomieszczeniu naprzeciwko (rys. 196). Gdy strażnik wejdzie do środka, szybko zatrzaśnijcie drzwi i zamknijcie je znalezionym kluczem (rys. 197). Problem z głowy.

4 - Epizod 19 | Broken Sword The Sleeping Dragon - Broken Sword: The Sleeping Dragon - poradnik do gry
rys - Epizod 19 | Broken Sword The Sleeping Dragon - Broken Sword: The Sleeping Dragon - poradnik do gry

rys. 198

rys. 199

Biegnijcie do kuchni i dalej korytarzem w prawo po śladach krwi. Urywają się one przy regale z winami (rys. 198). Przed wami najtrudniejsza w grze zagadka. Każde z win ma etykietkę mówiącą gdzie zostało wyprodukowane. Musicie pociągać butelki, w identycznej kolejności, w jakiej przebiegała podróż świętego Stefana, o której opowiadał wam wcześniej Andre, czyli: Izrael, Włochy, Niemcy, Francja (Montagne De Rheims), Francja (Chateau Berentoires). Ukryte drzwi staną otworem. Biegnijcie dalej rozmawiając z konającym rycerzem i przejdzie do następnej sali. Obejrzyjcie leżący na podłodze zegar zapamiętując godzinę, w której stanął (rys. 199).

5 - Epizod 19 | Broken Sword The Sleeping Dragon - Broken Sword: The Sleeping Dragon - poradnik do gry
rys - Epizod 19 | Broken Sword The Sleeping Dragon - Broken Sword: The Sleeping Dragon - poradnik do gry

rys. 200

rys. 201

Otwórzcie drzwi przechodząc do sali modlitw. Pilnuje jej dwóch strażników, więc trzeba się trochę natrudzić by przebiec niezauważonym. Szybko schowajcie się w konfesjonale z lewej stronie. Poczekajcie chwile aż strażnik odejdźcie i biegnijcie dalej tuż przy ścianie chowając się za ołtarzem (rys. 200). Teraz należy nieco dłużej poczekać i gdy ponownie strażnik zejdzie na dół szybko biegnijcie do drzwi (rys. 20 1).

6 - Epizod 19 | Broken Sword The Sleeping Dragon - Broken Sword: The Sleeping Dragon - poradnik do gry
rys - Epizod 19 | Broken Sword The Sleeping Dragon - Broken Sword: The Sleeping Dragon - poradnik do gry

rys. 202

rys. 203

Obejrzyjcie statuę stojącą w środku z lewej strony (rys. 202). Przedstawia ona Świętego Stefana. Przeczytajcie cytat z biblii wyryty na tabliczce na dole. W przeciwległej części pokoju znajduje się stary zegar. Ustawcie na nim czas który widzieliście na rozbitym zegarze - niestety nie zadziała. Najlepiej, więc wskazówek poszukać w biblii - wróćcie do wcześniejszej sali i przejrzyjcie księgę w konfesjonale (rys. 203).

rys. 204 - Epizod 19 | Broken Sword The Sleeping Dragon - Broken Sword: The Sleeping Dragon - poradnik do gry
rys. 204

Bingo! Teraz wystarczy wrócić do zegara ustawiając na nim odpowiedni czas (rys. 204), i nie muszę chyba wspominać, iż macie nie dać się zastrzelić! Nagrodą będzie trzeci kamień z symbolem Psi i ...pasowanie na rycerza!