Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Broken Sword: The Sleeping Dragon - poradnik do gry

Broken Sword: The Sleeping Dragon - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Epizod 16 | Broken Sword The Sleeping Dragon poradnik Broken Sword: The Sleeping Dragon

Ostatnia aktualizacja: 24 września 2019

Epizod 16 - Praga, zamek Sussaro (Nico)

1 - Epizod 16 | Broken Sword The Sleeping Dragon - Broken Sword: The Sleeping Dragon - poradnik do gry
rys - Epizod 16 | Broken Sword The Sleeping Dragon - Broken Sword: The Sleeping Dragon - poradnik do gry

rys. 168

rys. 169

Porozmawiajcie ze strażnikiem siedzącym za biurkiem z lewej strony pytając o Bruna (rys. 168). Obejrzyjcie drzwi znajdując się z lewej strony (rys. 169) i ponownie zagadnijcie o nie strażnika. Stwierdźcie, iż nie widzieliście się z sierżantem od spraw bezpieczeństwa, dzięki czemu dowiecie się, iż ma on dla was kartę otwierającą drzwi.

rys. 170 - Epizod 16 | Broken Sword The Sleeping Dragon - Broken Sword: The Sleeping Dragon - poradnik do gry
rys. 170

Opuście zamek głównymi drzwiami i pobiegnijcie w prawo mijając dwóch strażników i kierując się na główny dziedziniec, tam gdzie stoją samochody. W bramie spotkacie sierżanta od spraw bezpieczeństwa, porozmawiajcie z nim otrzymując kartę (rys. 170). Obejrzyjcie ją - niestety nie możecie jej jeszcze użyć.

2 - Epizod 16 | Broken Sword The Sleeping Dragon - Broken Sword: The Sleeping Dragon - poradnik do gry
rys - Epizod 16 | Broken Sword The Sleeping Dragon - Broken Sword: The Sleeping Dragon - poradnik do gry

rys. 171

rys. 172

Wróćcie do budynku, z którego wyruszyliście. W środku skręćcie w prawo (rys. 171) wchodząc do pokoju z komputerami. Porozmawiajcie z kobietą prosząc ją o aktywowanie naszej karty (rys. 172).

rys. 173 - Epizod 16 | Broken Sword The Sleeping Dragon - Broken Sword: The Sleeping Dragon - poradnik do gry
rys. 173

Teraz już tylko wystarczy zabrać ją ze stolika i pobiec do interesujących was drzwi. Kartę należy użyć na czujniku (rys. 173), a nie na samych drzwiach, więc być może musicie się na niego przełączyć (klawisz [Page Up] ). Biegnijcie do końca korytarzem, aż Nico dostrzeże cień zbliżającej się postaci. Wracamy do Georgea.