George - Hobb's Yard, Artist's Studio | Londyn Broken Sword: The Serpent's Curse poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
George: Hobb's Yard; Artist's Studio
Zapukaj do drzwi. Nikt nie odpowie. Nico zauważy, że na górze pali się światło. Na prawo od drzwi jest skrzynka na listy (Letter Box). Wyjmij z niej list (Letter). Klliknij na niego prawym przyciskiem myszy(list jest w twojej kieszeni). Przeczytasz go. Spójrz na drzwi balkonowe. Ktoś na pewno jest w mieszkaniu. Zadzwoni Inspektor Navet. Musisz jutro stawić się w Paryżu, w Galerii. Masz wziąć udział w rekonstrukcji zdarzeń na miejscu przestępstwa. Zajrzyj do szoferki stojącego Vana (Van Cab). Twoim oczom ukaże się wnętrze pojazdu.
Weź butelkę Whisky (Whiskey). Naciśnij klaksonu (Horn). Niestety jest popsuty. Użyj mechanizmu otwierającego maskę (Bonnet Catch). Otworzysz maskę (Van Hood). Wyjdź z powiększenia i kliknij na przód samochodu (Van Bonnet). Na zbliżeniu zauważysz, że klakson nie jest podłączony.
Obejrzyj akumulator (Battery), zacisk akumulatora (Battery Terminal), klaksony z lewej i prawej na dole. Rzuć okiem na luźny przewód (Loose Wire) przy obydwu klaksonach. U góry po lewo kliknij na odsłonięte okablowanie (Wiring Loom). Wyjdź z powiększenia i kliknij na leżącą stertę złomu (Junk). Znajdziesz dwa długie kable (Long Wire). Na jednym z nich użyj Nail Clippers. Z jednego zrobią się dwa przewody. Zajrzyj pod maskę. Długim przewodem połącz oba klaksony. Musisz kliknąć na Loose Wire z prawej strony lewego klaksonu. Krótki przewód wykorzystaj do połączenia prawego klaksonu z akumulatorem. Kliknij mając przewód w ręku na Loose Wire, który wystaje z prawego klaksonu. Drugi krótki kabel połącz z Loose Wire - z lewej strony lewego klaksonu z deską rozdzielczą (Dashboard). W razie problemów zerknij na zdjęcie poniżej.
Wejdź do samochodu i użyj klaksonu. Hobbs wyjdzie na balkon. Porozmawiaj z nim. Pogadanka z nim nic nie da. Przywołaj go jeszcze raz korzystając z klaksonu. Użyj na nim listu z agencji modelek(Modelling Agency Letter). Dopiero wtedy wpuści Cię do środka.
Hobbs zajmie się Nico. Ty za to działaj. Spróbuj wejść po schodach do drzwi balkonowych. Hobbs Ci na to nie pozwoli. Kliknij na butelki (Bottles) i szklankę Whisky (Whiskey Glass) na stoliku koło niego. Spróbuj przejrzeć próbki jego prac (Porfolio). Spotkasz się ze zdecydowaną odmową. Porozmawiaj z nim. Obejrzyj sprzęt grający (Stereo) na dole nieopodal schodów.
Naciśnij przycisk zasilania (Power Button) - zielony przycisk na lewo na urządzeniu. Użyj regulacji głośności (Volume Knob). Podgłośnisz sprzęt. Obciąży to starą instalację elektryczną. Niedługo Ci się to przyda. Idź teraz za zasłonę (Screen). Spotkasz tam Lady Piermont. Zauważ, że Hobbs wypije Whisky w szklaneczce. Dolej mu jej z butelki, którą znalazłeś w jego samochodzie. Porozmawiaj z kobietą. Użyj termostatu (Thermostat). Właściciel wypije kolejną szklaneczkę alkoholu. Zdobędziesz w ten sposób osiągnięcie "Water of Life". Poproś Lady Piermont o pomoc w uzyskaniu wglądu w porfolio Hobbsa - zapytaj po prostu o porfolio.
Wezwij windę(musisz wejść po schodach i nacisnąć przycisk - Lift buttons). Winda zjedzie na dół. W rozmowie z damą wybierz Lift. Wejdzie na podest windy. Jeszcze raz naciśnij przycisk przyzywający windę. Padnie zasilanie. Hobbs pójdzie do skrzynki bezpiecznikowej (Fuse Box). Musisz w tym czasie szybko wziąć porfolio. Na zbliżeniu obejrzyj pierwszy rysunek (Sketch).
Przewróć strony trzy razy (Next Page).
Znajdziesz szkic zaginionego obrazu. Weź go. Porozmawiaj z jego autorem. Możesz być stanowczy(Hard) lub nie(Soft).Nieważne, co wybierzesz, będziesz mógł zadać parę pytań. Rozmowę zakończy pytanie o Medovskiego. Po scence znajdziesz się znowu w Paryżu.