Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Broken Sword 2,5: The Return of the Templars - poradnik do gry

Broken Sword 2,5: The Return of the Templars - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Metro | York | Broken Sword 2,5 The Return of the Templars poradnik Broken Sword 2,5: The Return of the Templars

Ostatnia aktualizacja: 18 października 2019

Metro

1 - Metro | York | Broken Sword 2,5 The Return of the Templars - Broken Sword 2,5: The Return of the Templars - poradnik do gry
Najwyraźniej jednak pech nie opuszcza naszych bohaterów i pociąg metra, którym przemieszczają się w dalszej kolejności, ulega wykolejeniu - Metro | York | Broken Sword 2,5 The Return of the Templars - Broken Sword 2,5: The Return of the Templars - poradnik do gry

Najwyraźniej jednak pech nie opuszcza naszych bohaterów i pociąg metra, którym przemieszczają się w dalszej kolejności, ulega wykolejeniu. George zaczepia stojącą obok dwunastoletnią Mirandę. Niewidoma dziewczynka jest przestraszona z powodu zgubienia psa przewodnika. Stobbart obiecuje go odszukać i zostaje poinformowany, że zapodział się też gwizdek do przywoływania psa. Na podłodze na prawo od dziewczynki leży blaszana plakietka z imieniem psa, która zapewne odpadła od jego od obroży. George podnosi ją.

2 - Metro | York | Broken Sword 2,5 The Return of the Templars - Broken Sword 2,5: The Return of the Templars - poradnik do gry
Nasz bohater przemieszcza się w lewą stronę wagonu - Metro | York | Broken Sword 2,5 The Return of the Templars - Broken Sword 2,5: The Return of the Templars - poradnik do gry

Nasz bohater przemieszcza się w lewą stronę wagonu. Bada zatrzaśnięte drzwi i dostrzega pomiędzy nimi szczelinę. Rozmawia z jednym z pasażerów po lewej, wypytując go o Nico i Khana. Wreszcie przechodzi na koniec wagonu, gdzie obok półleżącego na posadzce rannego Chińczyka dostrzega psa Mirandy. A przy psie (pod siedzeniem) zauważa niebezpieczny przedmiot, który okazuje się być bombą.

3 - Metro | York | Broken Sword 2,5 The Return of the Templars - Broken Sword 2,5: The Return of the Templars - poradnik do gry
4 - Metro | York | Broken Sword 2,5 The Return of the Templars - Broken Sword 2,5: The Return of the Templars - poradnik do gry
5 - Metro | York | Broken Sword 2,5 The Return of the Templars - Broken Sword 2,5: The Return of the Templars - poradnik do gry
Przyjrzawszy się jej bliżej, orientuje się, że jest ona przyklejona taśmą do posadzki - Metro | York | Broken Sword 2,5 The Return of the Templars - Broken Sword 2,5: The Return of the Templars - poradnik do gry

Przyjrzawszy się jej bliżej, orientuje się, że jest ona przyklejona taśmą do posadzki. Przy pomocy psiej blaszki przecina fragmenty taśmy i zabiera bombkę ze sobą. Bada też psa i znajduje wspomniany przez dziewczynkę gwizdek . Przywołuje nim Maxa, cofając się o kilka kroków w stronę jego pani i co chwilkę gwiżdżąc na niego (użyj kilkakrotnie gwizdka na psie, uważając, by nie robić zbyt długich przerw). Po czym powraca na koniec wagonu i zagaduje leżącego tam Chińczyka.

6 - Metro | York | Broken Sword 2,5 The Return of the Templars - Broken Sword 2,5: The Return of the Templars - poradnik do gry
7 - Metro | York | Broken Sword 2,5 The Return of the Templars - Broken Sword 2,5: The Return of the Templars - poradnik do gry
8 - Metro | York | Broken Sword 2,5 The Return of the Templars - Broken Sword 2,5: The Return of the Templars - poradnik do gry
Niestety, w takcie rozmowy starcowi udaje się wyzionąć ducha - Metro | York | Broken Sword 2,5 The Return of the Templars - Broken Sword 2,5: The Return of the Templars - poradnik do gry

Niestety, w takcie rozmowy starcowi udaje się wyzionąć ducha. Niezrażony tym drobnym niepowodzeniem George przeszukuje ciało, znajdując przy nim fotografię i list . Uczyniwszy to powtórnie, zdobywa jeszcze rolkę taśmy klejącej . Wraca w pobliże drzwi wagonu i oblepiwszy bombę taśmą, wciska ją do szpary w drzwiach. Teraz pozostaje ostrzec resztę pasażerów przed mającym nastąpić wybuchem. George prosi więc Mirandę o pożyczenie gwizdka , po czym zachęca nim Maxa do dania głosu (ponownie użyj gwizdka na psie). Dzięki szczekaniu psa, pozostali pasażerowie skupiają na moment uwagę na osobie George'a, a ten wygłasza do nich krótką mowę. I po chwili bomba wybucha.