Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp

Breathedge - poradnik do gry

Breathedge - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Breathedge: Ustawienia graficzne Breathedge poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 9 sierpnia 2021

W tym rozdziale znajdziecie informacje na temat ustawień graficznych dostępnych w grze Breathedge.

Breathedge nie posiada złożonego systemu ustawień graficznych - Breathedge: Ustawienia graficzne - Breathedge - poradnik do gry

Breathedge nie posiada złożonego systemu ustawień graficznych:

  1. Monitor: jeśli posiadacie więcej niż jeden monitor, użyjcie tej opcji, by ustalić na którym uruchamiać ma się gra.
  2. Rozdzielczość: ustawcie natywną dla waszego monitora
  3. Tryb ekranu: największą wydajnośc będziesz mieć przy Pełnym ekranie; domyślną jednak często jest Bez granic (Borderless).
  4. V-Sync: warto użyć, by zlimitować ilość klatek do częstotliwości monitora. Zapobiega tearingowi, nie wpływa negatywnie na działanie gry.
  5. Jakość tekstur: wpływa jedynie na obciążenie pamięci karty graficznej. Dopóki nie zostanie przekroczona, możecie podnosić parametr.
  6. Antyaliasing: wygładza ostre krawędzie, szczególnie widoczne w oddali. Poważnie wpływa na obciążenie karty graficznej i nieco mniej procesora.
  7. Jakość cieni: jeśli macie problemy z płynnym działaniem, cienie to pierwsza wartość, która powinna zostać obniżona.
  8. Jakość przetwarzania końcowego: wpływa na jakość efektów poświaty, może wpływać na wydajnosć przy wysokich ustawieniach, mniej zauważalne obciążenie dla opcji niskie/średnie.
  9. Jakość efektów: ogień, eksplozje, wyładowania elektryczne - dopóki nie ma ich na ekranie, niezależnie od ustawień, gra będzie stabilna. Jeśli tylko w takich momentach posiadacie problemy, już wiecie który parametr zmienić.
  10. Zobacz odległość: odległośc rysowania obiektów. Parametr, który mocno wpływa na doznania wizualne, ale i obciążenie grafiki.
  11. Efekt rozmycia ruchu: nie wpływa na wydajność, może być jednak drażniący (rozmycie podczas poruszania kamerą).