Bright Lights, Flying City | Zadania główne w Borderlands 2 Borderlands 2 poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 1 kwietnia 2019
Na tej stronie poradnika do gry Borderlands 2 znajduje się opis przejścia głównego questu Bright Lights, Flying City. Misja ta zakłada odwiedzenie różnych obszarów lokacji The Highlands.
The Highlands Outwash
1) Fast Travel
2) Wejście do fabryki
3) Winda
4) Thresher
5) Północne oraz południowe przejście do The Highlands
The Highlands - część północna
6) Obóz
Kiedy znajdziesz się w The Fridge, idź do przejścia prowadzącego do The Highlands Outwash, eliminując napotkanych Mutantów. Na miejscu, Sanctuary pojawi się na niebie, a Ty będziesz musiał użyć Fast Travel, które znajdziesz zaraz przy przejściu [1] (obrazek).
Fast Travel niestety nie będzie działać. Idź w stronę przejścia prowadzącego do fabryki [2]. Zniszcz wszystkie Roboty, a następnie wejdź po schodach pokazanych na obrazku, gdzie przywołasz windę [3], która zabierze Cię na drugi brzeg.
Po drugiej stronie, przed bramą zmierzysz się z Constructorem. Wyrzutnia rakiet, lub broń typu Corrosive, będą bardzo skuteczne. Uważaj na działko, które Robot może rozstawić i zniszcz je jak najszybciej (posiadam mało punktów życia, ale zadaję duże obrażenia).
Podążaj dalej w głąb fabryki, by dotrzeć do miejsca starcia z Tresherem [4]. Zadaj jak najwięcej obrażeń, zanim przeciwnik nie odnowi swojej tarczy. Staraj się utrzymywać dystans i strzelać do wypustek pokazanych na obrazku, by zadać obrażenia krytyczne.
Do walki sporadycznie będą przyłączać się Roboty, które pozostawione w spokoju, będą atakować bossa. Roboty wykorzystuj również do uzyskania Second Wind. Możesz wycofać się na pozycję pokazaną na obrazku, skąd możesz ostrzeliwać Treshera, samemu pozostając poza zasięgiem.
Kiedy pokonasz przeciwnika, z ziemi podnieś Lunar Supply Beacon i skieruj się do północnego lub południowego przejście do The Highlands [5]. Zaraz przy przejściu, skorzystaj z Catch -a- Ride i udaj się do obozu pokazanego na mapie [6]. Umieść Beacon we wskazanym miejscu i przygotuj się na odpieranie kolejnych fal Robotów. Jeżeli Beacon zostanie uszkodzony, naprawa go, przyciskiem Użyj (domyślnie E). Jeżeli zabraknie Ci amunicji, w pobliżu znajduję się Automat, w którym możesz dokupić zapasy. Jeżeli wytrwasz wystarczająco długo, będziesz mógł skorzystać z Fast Travel i przenieść się do Sanctuary. Rozmowa z Rolandem zakończy to zadanie. Jak nagrodę otrzymasz ulepszenie pozwalające na wyposażenie jednej broni więcej.