Yahont'sat | Misje poboczne | Boiling Point Road to Hell poradnik Boiling Point: Road to Hell
Ostatnia aktualizacja: 9 października 2019
Yahont'sat
Kolejna indiańska osada mieści się na południowym krańcu mapy. Jej przywódca nazywa się Yahont'sat (alias Czarny Szaman) i siedzi we wnętrzu góry znajdującej się za zachód od nieutwardzonej drogi, przy ognisku. Wejście do jego wielkiej jaskini wykuto w południowym zboczu wzniesienia. Wódz będzie miał dla nas kilka niezbyt ciekawych (z moralnego punktu widzenia) misji. Cóż, ważne że płaci dużą liczbą figurek. |
Misja 1
Pierwsze zadanie polegać będzie na zabiciu grupy turystów znajdującej się na północ od wioski. Udaj się do krzyżyka na mapie. Zejdź schodami do podziemi. Znajdziesz tam grupę ludzi (i ochroniarzy) zwiedzających Realię. Wykończ ich jednym granatem i uciekaj na powierzchnię ziemi. Właśnie tam, na górze, znajdziesz jeszcze jednego cywila do zabicia. Rozwal go i wróć do Indian - przed ochroną da się łatwo uciec.
Zapłata: antyczny przedmiot (ok. 1000 pesos)
Misja 2
Kolejne zadanie wymagać będzie więcej wysiłku. Trzeba zabić robotników, strażników oraz zniszczyć buldożery. Wszystko to znajduje się na północny zachód od wioski. Ktoś buduje tutaj nową drogę, a Indianom to nie w smak.
Podejdź do drogi, na której stoją buldożery i ciężarówka. Zniszcz je granatami, a potem zastrzel wszystkich tych, którzy pałętają się dookoła (nie będzie ich wielu, a na dodatek są słabo uzbrojeni). Po akcji wróć po kolejne antyczne drobiazgi.
Zapłata: figurka + antyczny przedmiot (łączna wartość ok. 2000 pesos)
Misja 3
Następna misja będzie wymierzona w Mafię. Udaj się do wyznaczonego miejsca (najlepiej łodzią) i rozpocznij eksterminacje gangsterów. Chodzi o zniszczenie kilku beczek z syntetyczną adrenaliną. Zniszcz je granatem, a potem spadaj do Indian po zapłatę.
Zapłata: szmaragd + antyczny przedmiot (łączna wartość ok. 1500 pesos)
Misja 4
Teraz powalczymy z Rządem. Udaj się do ich bazy wodnej i zniszcz wszystkie znajdujące się tam helikoptery i beczki z pestycydami. Po prostu podejdź do nich (żołnierze raczej ci nic nie zrobią) i zniszcz je granatami. Dopiero po takiej akcji piechota będzie chciała cię dorwać, ale nawet z nią nie walcz. Najlepiej uciekać stamtąd łodzią. Indianie znowu ci odpalą jakiś kosztowny przedmiocik za tą robotę.
Zapłata: szmaragd + figurka (łączna wartość ok. 1500 pesos)
Misja 5
Kolejna (i ostatnia) robótka będzie wprost banalna. Trzeba jechać na wskazany targ (znajduje się na zachód od wioski Czarnego Szamana) i zabić wszystkich znajdujących się tam kupców, po czym wysadzić w powietrze ich samochody. Nie będą się bronić ani uciekać, więc ta misja nie będzie cię kosztowała wiele wysiłku. Nawet możesz kupić amunicję i granaty na tym samym bazarze (to dopiero niemiła sprawa, zginąć od sprzedanych przez siebie kul...). Po rzezi wróć do wioski po nagrodę za tą misję. Ta zaś jest niezwykła... |
Zapłata: figurka (ok. 1000 pesos) + jeden z sześciu kawałków Xenusa