[Solucja] Doki cz.1 | Bloodline Uśpione zło poradnik Bloodline: Uśpione zło
Ostatnia aktualizacja: 28 października 2019
Doki cz.1
Ulegamy wypadkowi, na szczęście bez uszczerbku na zdrowiu. Z wraku motoru nic nie możemy zabrać, więc ruszamy przed siebie. Przechodzimy bramę przy murze.
Idziemy do małego domku koło samochodu. Drzwi na szczęście nie są zamknięte na klucz.
Tradycyjnie zabieramy się za myszkowanie. Na stoliku znajdujemy apteczkę i amunicję.
Koło szafki znajdujemy koktajle Mołotowa, w szafce jest proch do muszkietu.
Jednak najważniejszy przedmiot łatwo przeoczyć. Przyjrzyjmy się uważnie kartce przypiętej pod korkowa tablicą. Za nią ukryty jest kluczyk do samochodu, w kierunku którego się udajemy.
Niestety nie możemy nawet do niego wejść. Możemy za to otworzyć drzwi z tyłu. W wozie jest skrzynia a w niej kawałek kabla, który na pewno się przyda.
Teraz proponuję zająć się dwoma plującymi potworami, które już dobrze znamy. Jednego powinniśmy zauważyć stojąc przy samochodzie. Znajduje się nieopodal zejścia na molo. Drugi potwór jest za domem.
Przeciwników mamy za sobą. Przez główne wejście wchodzimy do dużej hali, na której środku stoi szkielet łodzi. Niestety eksplorację utrudniają nam egipskie ciemności.
Zauważmy, ze po prawej stronie zaraz za wejściem jest zamknięta na kłódkę skrzynka z bezpiecznikami. Próbujemy ją otworzyć - niestety, bez skutku. Jednak od czego mamy ze sobą broń - strzelamy w kłódkę. Otwieramy skrzynkę i klikamy na czarnym włączniku, niestety do skrzynki nie dochodzi prąd.
Zanim jednak rozpoczniemy zabawę w elektryka przeszukajmy pomieszczenie, mimo ciemności udaje na m się znaleźć kilka konserw, koktajle Mołotowa, a na wychodząc na samej górze po schodach znajdujemy apteczkę.
Idziemy za dom i zauważamy rozcięte kable pod napięciem, za wszelką cenę musimy je połączyć. Stojącą nieopodal skrzynię przepychamy do sterty drewna, teraz bez problemu wskakujemy na dach. Z ekwipunku wyciągamy kabel znaleziony w aucie i klikamy na rozłączonych przewodach.
Wracamy do hali z łodzią. Teraz klikając na skrzynce z bezpiecznikami zapalamy światło. W końcu możemy się rozejrzeć. Jednak nie znajdziemy nic ciekawego. Kliknijmy tylko na lince po lewej stronie, na której wisi ciężka konstrukcja znajdująca się nad szkieletem łodzi. Nie spowoduje to żadnej akcji, tylko komentarz naszego bohatera. Możemy także kliknąć na wspomnianej łodzi.
Wychodzimy na zewnątrz i kierujemy się w stronę molo, po którym dojdziemy do latarni morskiej.