Prolog | Solucja Black Mirror solucja Black Mirror
Ostatnia aktualizacja: 11 grudnia 2017
Jako ojciec Davida biegnij przed siebie (na PC postacią sterujesz za pomocą klawiszy W, S, A, D; myszką rozglądasz się na boki). Wbiegnij po kolejnych prowadzących w górę schodkach, przebiegnij przez kamienny tunel, po czym wejdź interakcję, gdy pojawi się takie polecenie (kliknij je lub wybierz na klawiaturze widoczną w kółku cyfrę). Następnie wędruj drogą między skałami, a dalej idź przez jedno z dwóch usytuowanych obok siebie przejść w skale. Wreszcie skręć na znajdujące się po prawej schody, a za nimi pędź ścieżką między wzgórzami. Kiedy pojawi się zjawa kobiety, dotknij jej (gdy wyświetli się na niej stosowna opcja). Maszeruj prosto w stronę kamiennego kręgu i wejdź do jego środka.
Podnieś rzecz leżącą przy centralnie usytuowanym głazie (prawdopodobnie jakiś ostry kamień, którym John się zrani). Kiedy mężczyzna odprawi rytuał, weź stojącą z lewej strony głazu lampę (trzeba klawiszami A i D zmienić nieco perspektywę, by na lampie pojawiła się odpowiednia opcja).
Jako jadący powozem David zabierz karteczkę leżącą na puzderku (list od ojca), stojącym na siedzeniu obok. Przyjrzyj się jej w zbliżeniu (obracając nią przy wciśniętym LPM) - z jednej strony znajdziesz trzy interaktywne punkty, które kliknij ("klucz", "strzeż się", "rodzina wężów"), z drugiej cztery ("chłopiec", "biblioteka", "znajdź odpowiedzi", "androny szaleńca"). Następnie otwórz owo puzderko i wyjmij z jego wnętrza dziwną kamienną figurkę. Przyjrzyj się jej (jeden interaktywny punkt).