Misja 2 - Wielki chłopiec | Opis przejścia | Bet on Soldier Krwawy Sport poradnik Bet on Soldier: Krwawy Sport
Ostatnia aktualizacja: 9 października 2019
Wyrusz w prawo i rozpraw się z kilkoma strażnikami, stojącymi pod dachem. Przejdź dalej i po ostrzelaniu kolejnej partii wrogów, skieruj się do korytarza z prawej [1] . Po jego przejściu znajdziesz się ponownie na dworze. Wyrusz przed siebie szeroką, kamienną drogą, otoczoną z dwóch stron wysokimi, żelaznymi ścianami. Wyeliminuj wszystkich, którzy staną ci na drodze (zwróć uwagę na snajperów, stojących na podestach nad tobą) i dojdź do oświetlonych na czerwono drzwi [2] . Okaże się, że nie można ich otworzyć, więc zacznij się cofać tą samą drogą.
Na rozwidleniu skręć w lewo wprost do transzei, następnie znów udaj się w lewo, dzięki czemu dotrzesz na rozległy plac. Nie wychodź na jego środek, tylko z bezpiecznego miejsca eliminuj po kolei wszystkich przeciwników (nie zapominaj o tych, chowających się w bunkrach). Po wyjściu na środek placu, czeka cię pierwszy w tej misji pojedynek. Podejdź do wroga i wal w niego z najsilniejszej pod ręką broni. Po walce udaj się do stalowej kraty [1] i poczekaj, aż otworzy ją inżynier. Zejdź na dół, oczyść z wrogów napotkane pomieszczenie, przejdź przez korytarz złożony ze stalowych drzwi i wyjdź na powietrze, gdzie od razu zostaniesz przywitany przez kilku przeciwników. Odbij w prawo, gdzie znajdziesz panel oraz miejsce zapisu gry, wróć na skrzyżowanie i z bezpiecznej odległości uporaj się ze wszystkimi wrogami przed tobą [2] .
Przebij się przez teren i wejdź schodami na górę, a następnie skorzystaj z przejścia z prawej. Nie wchodź do środka, tylko załatw z bezpiecznej odległości wszystkich znajdujących się we wnętrzu. Po uczynieniu tego poczekaj, aż inżynier otworzy stalowe drzwi [1] . Przebiegnij szybko na drugą stronę pomostu, wejdź do budynku i zacznij rozprawę ze wszystkimi przeciwnikami (polecam shotguna lub jakąś cięższą broń). Po ich wyeliminowaniu wejdź do pomieszczenia z prawej, a następnie udaj się do pokoju, do którego prowadzą schody z lewej. Kiedy dotrze tam twój inżynier, uruchomi on wszystkie ważne przejścia w bazie. Szybko wystrzelaj wszystkich żołnierzy, który wtargnęli do budynku, a następnie podejdź do okna i poczekaj, aż wsparcie lotnicze upora się z mechem [2] . Po fajerwerkach wytłucz wszystkich żołnierzy na placu, aby mieć wolną drogę na później.
Zejdź na dół i znajdź drzwi, które zaprowadzą cię na zewnątrz. Rusz przed siebie i rozprawiaj się z każdym, kto wejdzie ci pod lufę (uważaj szczególnie, na przeciwników rozstawionych na bocznych ścianach). Po przejściu przez plac natrafisz na kolejną potyczkę z wyszkolonym żołnierzem. Kiedy się z nim uporasz, kontynuuj podróż wzdłuż głównego przejścia, wybij wszystkich próbujących uciec przez oświetlone na zielono, stalowe drzwi [1] , a następnie sam przez nie przejdź. W nowym pomieszczeniu skieruj się do przejścia z prawej, stań w nim i z bezpiecznego miejsca wykańczaj pojedynczo nadchodzących wrogów. Następnie wejdź do środka i oczyść z przeciwników podziemia, po uczynieniu tego czeka cię przeprawa z kolejnym żołnierzem [2] .
Poczekaj, aż inżynier otworzy stalowe wrota i przejdź do kolejnego pomieszczenia. Zachowaj grę i rozpocznij eliminację sporej grupy przeciwników, rozsianych wzdłuż całego przejścia. Przejdź przez spacyfikowany przed chwilą teren i skręć do pomieszczenia z prawej, a następnie wejdź schodami na górę. Przez dużą dziurę w ścianie uporaj się z żołnierzami w sąsiedniej hali [1] . Wejdź na pomost, skręć w lewo i przejdź przez pancerne drzwi. Zaprowadzą cię one do mostu, przez który przejdź. Znajdziesz się przy "Wielkim chłopcu", czyli ogromnym dziale, gdzie niedługo pojawi się ostatni poważny przeciwnik [2] . Załatw go, zejdź na dół i poczekaj aż inżynier podłoży ładunki wybuchowe, po czym opuść pomieszczenie. Przebij się przez spory oddział wroga, który nadciągnie w okolice twojej pozycji, a na końcu wejdź na górę po przejściu prowadzącym przez złom i zbliż się do czerwonej racy.