Epizod 4 | Akt I | Beowulf poradnik Beowulf
Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019
Epizod 4
Biegnij przez las, aż dojdziesz do pierwszej bramy. Rozkaż swoim zaopiekować się centralnym kołem i zacznij śpiewać [1] , by skrócić czas otwarcia bramy. Wbiegnij do nowej sekcji, a następnie w lewo. Zostaniesz zaatakowany przez całkiem liczną grupę wroga [2] . Po walce skorzystaj z bonusa. Biegnij dalej, aż ujrzysz wodospad [3] . Zejdź na dół i rozwal kolejną grupę [4] .
Nad mostkiem znajduje się posąg. Rozwal go mieczem, a Twoi Tanowie nie będą kuszeni. Biegnij dalej, aż wejdziesz do małego kanionu. Wpadniecie na dużą grupę barbarzyńców. Postaraj się w miarę rozsądnie użyć Bestialskiej Furii i zniszcz ich. Po walce i krótkiej scence znajdziesz się w jaskini. Biegnij, aż dotrzesz do pierwszej komnaty. Uważaj na wystające z wody jęzory [1] (ubij je pięściami, a w razie schwytania rozpocznij konfrontację). Przedostań się do ściany i wejdź do góry. Wespnij się do miejsca, w którym będziesz mógł przejść przez kamienny mostek [2] . Podążaj dalej, aż dojdziesz do kolejnej komnaty (uważaj na jęzory!). Ponownie pobaw się we wspinaczkę. Przejdź przez wyrwę w ścianie i wejdź do kolejnej sekcji korytarzy. Przebiegnij przez komnatę z ciałem Grendela [3] . Skieruj się drogą, aż do miejsca, gdzie zobaczysz koniec - brak możliwości przejścia. Zeskocz z podestu i postaraj się chwycić jeden z wystających ze ściany kryształów [4] . Jeśli natomiast uda Ci się chwycić pierwszego uchwytu i zejść w dół, w kierunku posągu, to zdobędziesz wartościowy miecz - Legendarną Szablę . Biegnij przez następny most aż do pomieszczenia z matką Grendela.
Matka wyśle naprzeciw Ciebie swoje disir - kusicielki. Generalnie rzecz polega na tym, aby nie sprzedać się tak tanio jak zwykłe chłopisko. Co robić? Wal disir po twarzach (będą się klonować) i używaj Bestialskiej Furii. Jeśli jednak jakaś chwyci Cię i zechce pocałować [1] - rozpocznij konfrontację, tak aby oderwać od niej wzrok. Jeżeli uda się przetrwać minutę - etap zostanie zakończony [2] .