Atak biologiczny (3) | Etap 1 | Bad Day LA poradnik Bad Day L.A.
Ostatnia aktualizacja: 18 października 2019
Korzystając z okazji możesz już teraz skierować się do pobliskiej myjni. Wpadniesz tu na dwie wiewiórki, a także odnajdziesz kilka ciekawych rzeczy. Na tyłach myjni odnajdziesz gorzałę (#1). Zdecydowanie ważniejszy obiekt znajduje się jednak wewnątrz myjni. To... czasopismo dla dorosłych (#2). :-))) Dzięki niemu NA STAŁE podwyższysz o jeden punkt limit zdrowia. Zdecydowanie warto jest się za tymi obiektami rozglądać.
Najwyższa już pora skierować się do strażaka, który znajduje się przy moście (#1). Jeśli nie wiesz gdzie iść, zawsze możesz spytać się kogoś o drogę. Zbliż się do strażaka, a załączy się scenka przerywnikowa (#2). Strażak zapozna Cię z małym chłopczykiem, którego będziesz musiał bezpiecznie odeskortować do zaparkowanego na drugim końcu ulicy ambulansu. Bez obaw - na tym Twoja przygoda się nie skończy, gdyż nowy kompan pozostanie już z Tobą do końca gry. Będziesz mógł wykorzystywać jego chorobę do atakowania przeciwników. Nie jest to zbyt skuteczne, ale już w kolejnym głównym etapie kampanii dołączy do Ciebie zdecydowanie bardziej przydatna postać.
Na ekranie powinien pojawić ci się nowy cel. Będziesz musiał zabić pięciu dowolnych terrorystów. Do tego powrócimy za chwilę. Teraz najlepiej będzie porozglądać się po okolicy. Do wielu miejsc nie możesz niestety dojść. Generalnie mamy tu jedną dużą ulicę, na końcu której stoi ambulans. Po bokach są jednak domy, których podwórka zdecydowanie warto dokładniej zbadać. Właśnie tym proponowałbym się teraz zająć. Na początek ponownie wróć się do myjni (#1). Tylko w ten sposób będziesz mógł ominąć pierwszą chmurę gazu. W celu ominięcia drugiej chmury będziesz musiał wskoczyć na sąsiednie podwórko (#2).
Niedaleko zaparkowanego wozu strażackiego odnajdziesz dwa ciekawe przedmioty. Jeden z nich to Wielki Gul (#1), dzięki któremu otrzymasz tymczasowy przyrost punktów zdrowia. Jak można się łatwo domyślić, przedmiot ten najlepiej byłoby zabrać przed pojedynkiem z terrorystami. Skieruj się w lewo. Twoją uwagę zwróci zapewne jeżdżący w kółko samochód. Możesz go wysadzić, lecz nie jest to konieczne. Zaczekaj na odpowiedni moment i wbiegnij do symbolicznego okręgu. Odnajdziesz tu kolejne czasopismo (#2). Bezpiecznie wycofaj się.
Kolejne czasopismo odnajdziesz w jednym z bocznych ogródków, przy białym płotku (#1). Zdecydowanie radziłbym ci zapoznać się z całą okolicą, gdyż za kilka minut będziesz tu wykonywał dodatkowe zlecenia. Już teraz możesz też niszczyć oznaczone przez grę (żółta strzałka) drewniane konstrukcje. W ten sposób przedostaniesz się do kilku pozornie niedostępnych lokacji. Ostatnią chmurę gazu będziesz mógł obejść wyłącznie korzystając z wąskiego przejścia, znajdującego się po prawej stronie (#2).