Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Avatar: Gra komputerowa - poradnik do gry

Avatar: Gra komputerowa - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Plains of Goliath | Opis przejścia - Navi | Avatar Gra komputerowa poradnik Avatar: Gra komputerowa

Ostatnia aktualizacja: 3 października 2019

Plains of Goliath

1 - Plains of Goliath | Opis przejścia - Navi | Avatar Gra komputerowa - Avatar: Gra komputerowa - poradnik do gry
2 - Plains of Goliath | Opis przejścia - Navi | Avatar Gra komputerowa - Avatar: Gra komputerowa - poradnik do gry
3 - Plains of Goliath | Opis przejścia - Navi | Avatar Gra komputerowa - Avatar: Gra komputerowa - poradnik do gry
Zadania w tej lokacji są takie same jak w przypadku scenariusza RDA - Plains of Goliath | Opis przejścia - Navi | Avatar Gra komputerowa - Avatar: Gra komputerowa - poradnik do gry

Zadania w tej lokacji są takie same jak w przypadku scenariusza RDA. Należy wyeliminować 3 wysoko postawionych oficerów: Batistę, Winslowa oraz Savoya. Po mapie poruszamy się szybko, nie wciągamy się w wir walki, ale czasem warto zniszczyć automatyczne wieżyczki. Pamiętaj, aby po każdej likwidacji celu porozmawiać ze zleceniodawcą! Batista jest przed swoją bazą [1] . Podwójne ostrza potrafią zrobić mu krzywdę. Posiłkuj się też różnymi umiejętnościami (zwłaszcza Titan Bash ), aby go zneutralizować. Winslow patroluje wnętrze innego posterunku [2] , dlatego podkradamy się do niego przy użyciu kamuflażu i postępujemy tak samo jak w przypadku Batisty. Na Savoya takie motywy nie działają, gdyż porusza się w mechu. Kilkanaście szybkich ciosów i combosów powinno powalić go na ziemię [3] . To ostatnia szansa, aby załatwić coś na innych mapach, dlatego upewnij się, że jesteś przygotowany na walkę. Po załatwieniu wszystkich celów idziemy do Beyda'amo [4] .