Needle Hills | Opis przejścia - RDA | Avatar Gra komputerowa poradnik Avatar: Gra komputerowa
Ostatnia aktualizacja: 3 października 2019
Needle Hills
Już na początku czeka Cię katastrofa. Kendra poprosi Cię abyś odwiedził pobliską bazę. Szlak prowadzi przez masowe siedliska wilków i dzikich roślin, więc trzymaj się na baczności [1] . Po dojściu do bazy porozmawiaj z Winslowem w środku [2] . Pożyczy Ci Scorpiona. Poleć nim na miejsce wypadku. Kendra poinformuje Cię, że z rozbitego wraku można wziąć rakiety. Tak też zrób (przyda się Chromatic Blend i Ultrasonic Repulsor) [3] . Zniszcz 5 gniazd Banshee. Jest ich więcej, ale wystarczy rozwalić tylko 5 sztuk. Wybierz te najbliższe i skieruj na nie rakiety [4] . Po rozwiązaniu sprawy wróć do bazy i porozmawiaj z Kendrą.
Falco wyjaśni Ci następne zadanie polegające na zdobyciu 3 kryształów. Proponuję zacząć od położonego najbliżej (możesz użyć Scorpiona). Wejdź od strony południowej do jaskini, wybij strażników i chwyć zdobycz [1] . Jaskinia zacznie się sypać. Uciekaj jedyną dostępną ścieżką na północ. Włącz Chromatic Blend , aby zapobiec poszukiwaniom twojej osoby. Przy wyjściu czeka obstawa [2] . To dobry moment, aby użyć Tactical Strike . Poszukaj pojazdu i skieruj się do drugiej lokacji. Kolejny kryształ znajduje się również w jaskini. Nie jest ona zbyt pilnie strzeżona, aczkolwiek trzeba uważać na spadające z sufitu owoce-granaty [3] . Weź kryształ i wracaj do pojazdu. Ostatni element jest na północy, w kryształowej jaskini [4] . Jak tylko złapiesz kryształ - pojawi się liczna ochrona. Warto mieć w zanadrzu podładowane Chromatic Blend i shotgun.
Czas odszukać magiczną Wierzbę (jedną z trzech). Prowadzi do niej ścieżka wypełniona przeciwnikami, aczkolwiek Falco wezwie małe wsparcie, aby odciągnąć dzikusów [1] . Wejdź do jaskini, wybij całą obstawę [2] , a następnie ustaw kryształy w miejscach, gdzie słyszysz dziwny dźwięk [3] . Wracaj do Kendry . Dostaniesz prywatnego kierowcę [4] - Trudy Chacon . Czas złożyć raport w Hell's Gate .
Hell's Gate
Ta lokacja staje się twoją bazą wypadową i miejscem składania raportów. Właśnie taki musisz złożyć najpierw doktorowi Monroe, a następnie Falco. Zejdź na niższy poziom i porozmawiaj z naukowcem. Wyjaśni Ci, że do podbicia Pandory wystarczy przejęcie Drzewa Dusz, ale aby je zlokalizować trzeba namierzyć jeszcze 2 Wierzby. Falco nakaże Ci lecieć na FEBA. Idź do Trudy Chacon i wybierz trasę.