Umiejętności dostępne w grze ATOM RPG ATOM RPG porady, wskazówki
Ostatnia aktualizacja: 17 stycznia 2019
Punty umiejętności w grze ATOM RPG zdobywasz po osiągnieciu wyższego poziomu doświadczenia. Każdy poziom zapewni ci kolejne 3 punkty, które możesz rozdawać wedle własnych preferencji.
- Gobseck - 10% zniżki wszędzie.
- Fast learning - dodatkowe 3 punkty umiejętności za każdy wbity poziom.
- Bookworm - +50% do umiejętności czytania.
- Survivor - dodaje +10 do umiejętności Survival.
- Hunter - ułatwia polowania. Dodaje +20% na znalezienie zwierząt, +50% na znalezienie tropów.
- Fisherman - zwiększa szanse na złowienie ryby.
- Lover of healthy food - dodaje +20 HP po zjedzeniu, +20% do zaspokojenia głodu.
- Effective Training - w przypadku każdego zadania zdobywasz +20% punktów doświadczenia.
- Blaster master - +30% do zasięgu wybuchu, ułatwia walkę za pomocą granatów.
- Pyromaniac - dodaje +30% do obrażeń od ognia, +30% zasięg.
- Good throwing arm - znacznie ulepsza walkę bronią rzucaną, +50% do dystansu twojego rzutu.
- Supplier - +10% szans na spotkanie karawany.
- Gun Jesus - jeśli znasz się na craftingu, umiejętność ta jest w sam raz dla ciebie - dodaje +20% obrażeń dla wytworzonych broni.
- Lubricator - sprawia, że broń palna nigdy się nie zatnie.
- Hands of gold - szanse na stworzenie przedmiotu wzrastają o 100%.
- Witcher - obrażenia wobec zwierząt i potworów wzrastają dwukrotnie.
- Cat's Eye - dzięki tej umiejętności masz takie same szanse na trafienie w nocy jak i w dzień.
- Gunslinger - +10 do Pistoletów i SMG.
- True grit - +10 do Karabinów i Strzelb.
- Eagle eye - +50% do strzałów krytycznych.
- Monster Lore Expert - dzięki tej umiejętności zdobywasz więcej informacji o potworach. Może to wpłynąć na walkę bądź zdobywane surowce.
- Manhunter - umiejętność ta podwaja obrażenia zadawane ludziom za pomocą broni palnej.
- Good Immune system - +10% odporność na promieniowanie, +10% odporność na toksyny.
- Nurse - umożliwia szybsza i lepszą regenerację obrażeń.
- Self-sufficient - nigdy się nie uzależniasz.
- Felling Good - +10 do punktów zdrowia.
- Duelist - +15 obrażeń gdy ty i twój przeciwnik używacie pistolety albo SMG.
- Quick Reload - czas przeładowania broni zmniejsza się.
- Praetorian - zbroja nie wpływa na wagę ekwipunku.
- Liver of steel - brak możliwości uzależnienia się od alkoholu.
- Swindler - +20% do udźwigu
- Armor of God - 20% odporności na powalenie.
- Think like the enemy - oodporność na ataki wzrasta z każdym atakiem o wartości równej 4 lub więcej.
- Oaken Skin - +10% do odporności na ataki +10% ochrony przed atakami.
- Poison Ivy - zatrucia leczą twoją postać.
- Sambo - +10 do oszołomienia wroga w walce w zwarciu.
- Shield Master - brak negatywnych efektów przy użyciu tarczy.
- Quick Regeneration - w krytycznych momentach uzdrawiasz się samoistnie (+2HP jeśli zdrowie spadło o ponad połowę).
- Street Fighter - +50% obrażeń przy walce wręcz.
- Way of wrrior - +10 do sztuki walki, +10 do broni białej.
- Shieldbearer - +50% szans na zablokowanie ataku tarczą.
- Burst Boy - +10 do broni automatycznej (Burst firing).
- Precice Jab - +50% szans na przebicie się przez zbroje przeciwnika.
- Ninjutsu - szansa na dostrzeżenie wynosi 25%.
- Weapon Knowledge - brak wymaganej siły przy użyciu broni palnej.
- First Blood - pierwsze uderzenie w walce jest zawsze krytyczne.
- Focus on Target - rozrzut jest zmniejszony dwukrotnie przy broni automatycznej.
- Adrenaline Rush - gdy HP jest zmniejszone o połowę, dostajesz dodatkowe 2 punkty akcji.
- Butcher - brak negatywnych efektów przy strzelaniu z bliskiej odległości.
- Weak spot knowledge - +10% do krytycznego ciosu zadanego w walce w zwarciu.
- Quick reaction - szybka reakcja zwiększa szanse na przeżycie, +20 do inicjatywy.
- Master of Unlocking - gwarantowane otworzenie zamka poniżej twojego obecnego poziomu.