Bronie palne i rzucane w ATOM RPG ATOM RPG porady, wskazówki
Ostatnia aktualizacja: 17 stycznia 2019
W ATOM RPG możesz trafić na wiele różnych broni. Większa część z nich to bronie palne bądź rzucane. Na tej stronie znajdziesz informacje odnośnie cech dotyczących broni palnych, opisu poszczególnych broni oraz informacje, ile dana broń zadaje obrażeń.
- Wpływ cech na używanie broni palnej
- Bronie rzucane występujące w grze
- Pistolety
- Strzelby
- Karabiny automatyczne
Wpływ cech na używanie broni palnej
Na używanie broni białych w grze wpływają dwie spośród wymienionych cechy:
Cursed Sniper
- Wpływ na rozgrywkę: +7% szans na celny strzał, -10% szans na zwykły strzał.
- Wpływ na statystyki: +2 Attention, -2 Luck, -7 Sequence.
Shooting Gallery Fan
- Wpływ na rozgrywkę: zwiększona celność.
- Wpływ na statystyki: +15 umiejętności związane z bronią palną; +5 Sequence, -15 Unarmed, -1 Endurance.
Lucky One
- Wpływ na rozgrywkę: zwiększona celność.
- Wpływ na statystyki: +3 Luck, +2; Personality, +15 Speechcraft, -1 Endurance, -10 Do wszystkich umiejętności poza Speechcraft i Gambling.
Pistols and SMG
- Wpływ na rozgrywkę: reguluje siłę i celność pistoletów oraz karabinów półautomatycznych.
Rifles & Shoutguns
- Wpływ na rozgrywkę: wpływa na sile i celność strzelb.
Automatic Firearms
- Wpływ na rozgrywkę: reguluję siłę i celność karabinów maszynowych.
Throwing Weapons
- Wpływ na rozgrywkę: zwiększa bądź zmniejsza celność bronią rzucaną (np. noże).
Bronie rzucane występujące w grze
Crossbow
- Wymagania - 3 strength.
- Ilość obrażeń - 6/10
- Ilość potrzebnych punktów energii - 3/4
Molotov
- Wymagania - 4 strength.
- Ilość obrażeń - 20/25
- Ilość potrzebnych punktów energii - 5
Dinamite stick
- Wymagania - 3 strength.
- Ilość obrażeń - 14/20
- Ilość potrzebnych punktów energii - 8
Granade
- Wymagania - 4 strength.
- Ilość obrażeń - 20/35
- Ilość potrzebnych punktów energii - 4
Pistolety
Pipe pistol
- Wymagania - 3 strength.
- Ilość obrażeń - 9
- Ilość potrzebnych punktów energii - 3/4
Pipe revolver
- Wymagania - 2 strength.
- Ilość obrażeń - 9/11
- Ilość potrzebnych punktów energii - 3/4
Rusty Nagant
- Wymagania - 3 strength.
- Ilość obrażeń - 4/7
- Ilość potrzebnych punktów energii - 3/4
Nagant
- Wymagania - 3 strength.
- Ilość obrażeń - 6/10
- Ilość potrzebnych punktów energii - 3/4
M-712
- Wymagania - 5 strength.
- Ilość obrażeń - 6/12
- Ilość potrzebnych punktów energii - 5/6
Makarov
- Wymagania - 4 strength.
- Ilość obrażeń - 6/10
- Ilość potrzebnych punktów energii - 4/5
TT pistol
- Wymagania - 5 strength.
- Ilość obrażeń - 7/14
- Ilość potrzebnych punktów energii - 5/6
Mark-19
- Wymagania - 5 strength.
- Ilość obrażeń - 10/20
- Ilość potrzebnych punktów energii - 6/7
PPS-43
- Wymagania - 3 strength.
- Ilość obrażeń - 7/14
- Ilość potrzebnych punktów energii - 6
Strzelby
Pipe rifle
- Wymagania - 4 strength.
- Ilość obrażeń - 6/11
- Ilość potrzebnych punktów energii - 3
Handmade double barrel
- Wymagania - 4 strength.
- Ilość obrażeń - 11/15
- Ilość potrzebnych punktów energii - 5
Pipe sniper rifle
- Wymagania - 5 strength.
- Ilość obrażeń - 9/12
- Ilość potrzebnych punktów energii - 4/5
Old rifle
- Wymagania - 5 strength.
- Ilość obrażeń - 9/10
- Ilość potrzebnych punktów energii - 5/6
Rusty hunting rifle
- Wymagania - 6 strength.
- Ilość obrażeń - 6/10
- Ilość potrzebnych punktów energii - 6
Hunting rifle
- Wymagania - 6 strength.
- Ilość obrażeń - 10/13
- Ilość potrzebnych punktów energii - 5/6
Rusty sawed-off
- Wymagania - 6 strength.
- Ilość obrażeń - 10/18
- Ilość potrzebnych punktów energii - 5/6
Sawed-off
- Wymagania - 6 strength.
- Ilość obrażeń - 10/18
- Ilość potrzebnych punktów energii - 4
IZ 58
- Wymagania - 6 strength.
- Ilość obrażeń - 20/25
- Ilość potrzebnych punktów energii - 5
KS-2
- Wymagania - 6 strength.
- Ilość obrażeń - 20/28
- Ilość potrzebnych punktów energii - 4/5
SVD
- Wymagania - 7 strength.
- Ilość obrażeń - 20/27
- Ilość potrzebnych punktów energii - 6
PTRD
- Wymagania - 8 strength.
- Ilość obrażeń - 30/45
- Ilość potrzebnych punktów energii - 7
Karabiny automatyczne
Rusty AK-47
- Wymagania - 6 strength.
- Ilość obrażeń - 6/12
- Ilość potrzebnych punktów energii - 6/7
AK-47
- Wymagania - 6 strength.
- Ilość obrażeń - 10/18
- Ilość potrzebnych punktów energii - 7
AKMS
- Wymagania - 5 strength.
- Ilość obrażeń - 10/20
- Ilość potrzebnych punktów energii - 5/6
HK33
- Wymagania - 5 strength.
- Ilość obrażeń - 8/18
- Ilość potrzebnych punktów energii - 4/5
RPK-74
- Wymagania - 6 strength.
- Ilość obrażeń - 8/16
- Ilość potrzebnych punktów energii - 6/7