Miami | Misje | Army of Two poradnik Army of Two
Ostatnia aktualizacja: 7 października 2019
Miami
Na dobry początek wjedź poduszkowcem na piętro lotniska. Wykończ okolicznych wrogów i ruszaj przed siebie. Wyjdź po schodach na najwyższy poziom budynku. Skorzystaj z dwuskrzydłowych drzwi.
Otwórz następne drzwi. Trafisz do dużej sali i będziesz miał tutaj spotkanie z dwoma ciężko opancerzonymi żołnierzami. Wykończ ich, a z ich słabszymi kumplami postąp tak samo. Wskocz potem za taśmy, na których porusza się bagaż. Jeśli wybiłeś wszystkich wrogów, bramy broniące dostępu do kolejnej sali powinny stać otworem. Musisz się tutaj przebić przez kolejną, sporą grupę wrogów. Celem jest tutaj konsola znajdująca się na podwyższeniu. By się do niej dostać, musisz dotrzeć do schodów.
Po użyciu konsoli konieczne będzie zejście z powrotem na dół. Korytarzami musisz dostać się do schodów pokazanych na obrazku. Nimi dotrzesz do uszkodzonych drzwiczek. Wykop je z zawiasów i wróć na dół, by przepchnąć kładkę tak, by dało się po niej przejść do dalszej części etapu.
Tam znajdziesz trzech wrogów i porwaną Alice. Musisz ją teraz eskortować do punktu ewakuacji. Natkniesz się na swojej drodze na n-tego ciężko opancerzonego żołdaka. Jest to pierwszy ochroniarz Smiley'a, a to oznacza, że za jego zgon dostaniesz pięć tysięcy. Zostało jeszcze trzech. Otwórz bramę na końcu korytarza, by zakończyć walki na lotnisku.
Wsiądź do poduszkowca i ruszaj przed siebie.
Zatrzymaj się przy stacji rozdzielni mocy. Wejdź do środka i oczyść budynek z wrogów. Podążaj za wskazaniami GPS-a; zanim jednak przejdziesz przez wodę pod napięciem, wyłącz prąd za pomocą panelu położonego tuż obok drzwi, wiodących do feralnego mostku z naelektryzowaną kałużą pośrodku. Pozwól kumplowi przejść na drugą stronę, a Ty zostań przy konsoli i przywróć napięcie, gdy zostaniesz o to poproszony. Kiedy kolega wróci, udajcie się z powrotem do poduszkowca.
GPS wskaże Ci drogę do stacji kolejki miejskiej. Wejdź po schodach na górę i uruchom wagonik. Tak się składa, że będzie trzeba z niego strzelać do wrogów wyposażonych w wyrzutnie rakiet. Nie pozwól, aby zniszczyli oni wagonik.
Kiedy dojedziecie na swój przystanek, trzeba będzie zejść schodami po lewej i udać się prosto do Richarda Daltona. Na Twojej drodze (zarówno przed, jak i w budynku SSC) stanie mnóstwo wrogów, w tym drugi ochroniarz Smiley'a.
Wykończ ich i udaj się do windy z czarnymi drzwiami. Ta, niestety, nie działa. Musisz zatem udać się schodami na górę, po drodze rozwalić trzeciego ochroniarza i udać się do centrum sterowania windami. Kopnij w drzwi, wykończ przeciwnika w środku i pokombinuj chwilę przy panelu stojącym pod ścianą.
Wróć teraz do windy z czarnymi drzwiami. Naturalnie spodziewaj się silnego oporu po drodze. Podejdź do komputerów znajdujących się przed windą i skorzystaj z nich. Musisz teraz wyjść na najwyższe piętro budynku. Tam znajdziesz windę, na dach której trzeba wskoczyć. Winda ruszy, zabierając Cię do kolejnej lokacji.
Tuż przed Tobą będzie okno, do którego będzie można się dostać, jeżeli jeden bohater podsadzi drugiego. Gdy to się stanie, Rios i Salem rozpoczną kolejny manewr back-to-back. Gdy już wszystkich wykończysz, zerknij na GPS. Wskaże Ci on drogę z powrotem do wnętrza budynku. Zejdź po schodach i obejrzyj cut-scenkę. Znajdziesz się w lobby pełnym wrogów. O ile zwykli przeciwnicy raczej nie powinni stanowić kłopotu (snajperka może tutaj pomóc), to już ciężko opancerzony najemnik (i jednocześnie ostatni ochroniarz) może być problemem. Gość będzie raczej stał na schodach, a te można ładnie obejść od tyłu. Wykorzystaj to.
Pod ścianami sali znajdziesz komputery (z niebieskimi ekranami). Skorzystaj z nich, by wykonać kolejny cel. Wyjdź teraz na górę po schodach, na których stał ochroniarz. Tam spotkasz kolejnego trudnego wojaka - on również będzie dobrze opancerzony i na dodatek dysponuje obstawą. Wykończ ich wszystkich, nie wyłączając wieżyczki. Gdy wrogowie polegną wyjdź kolejnymi schodami na górę.
Tam spotkasz kolejną grupę wrogów z ciężko opancerzonym przywódcą. Pamiętaj, że najsłabsi przeciwnicy (z niebieskimi symbolami nad głowami) będą Cię atakować w nieskończoność, a pomiędzy meblami ukrywa się Clyde ze snajperką. Postaraj się załatwić "ciężkiego" jak najszybciej - w tym celu przewróć go ciężką bronią lub granatami, a następnie dobij. Clyde jest łatwiejszy - choć strzały z jego broni powalają na ziemię, długa celna seria w głowę zakończy jego życie... i całą grę. Gratuluję ukończenia :)