Army of Two - poradnik do gry
Porady i ukryte walizki. Poradnik do gry „Army of Two” zawiera ogólne porady dotyczące rozgrywki, opis ukończenia wszystkich misji i etapu treningowego, specjalny rozdział prezentujący lokalizację ukrytych walizek z informacjami oraz spis wszystkich osiągnięć.
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Witam w poradniku do gry Army of Two, wydanej przez koncern Electronic Arts. Artykuł zawiera ogólne porady dotyczące rozgrywki, opis ukończenia wszystkich misji i etapu treningowego, specjalny rozdział prezentujący lokalizację ukrytych walizek z informacjami oraz spis wszystkich osiągnięć (tzw. achievementów) do zaliczenia w Ao2. Mam nadzieję, że ponad setka zdjęć z gry ułatwi Wam poruszanie się w świecie Riosa i Salema, a wykonywanie wszystkich zadań - zarówno tych pobocznych, jak i głównych - będzie z niniejszym poradnikiem łatwiejsze i przyjemniejsze.
Życzę miłej lektury i wielu celnych strzałów!
Porady ogólne
- Zawsze, gdy nie wiesz gdzie iść, włącz sobie GPS klawiszem [Back]. Pokaże Ci on nie tylko dalszą drogę, ale i warte uwagi obiekty - komputery, panele kontrolne, tarcze do osłony, drabiny i zbiorniki z paliwem do wysadzenia w powietrze;
- każdy twardszy wróg - ciężko opancerzony lub w wieżyczce - jest oczywiście do pokonania. Najbardziej niezawodne jest pozwolenie kumplowi na zebranie Aggro (i ściągnięcie przez to uwagi przeciwnika) i jednoczesne obejście wroga od tyłu. Można się też pokusić o rzut granatem lub strzał z rakietnicy/granatnika, lecz pamiętaj o tym, że pocisk musi wybuchnąć za plecami oponenta. W przypadku wieżyczek możesz też spróbować zabić wroga strzałem przez szparę w pancerzu, ale wymaga to sporej ilości amunicji;
- najłatwiejsi wrogowie oznaczani są niebieskimi symbolami (wyświetlanymi po nakierowaniu na nich celownika), trudniejsi czerwonymi, a ciężko opancerzeni - zielonymi. Staraj się ich eliminować dokładnie w tej kolejności, zostawiając sobie największego twardziela na deser. Zwróć też uwagę, że bossowie mają czerwony symbol z trupią czaszką - choć są mocni, ich śmierć niejednokrotnie kończy etap i walkę z pozostałymi przeciwnikami. Jeśli akurat będziesz miał okazję do ich zabicia, skorzystaj z niej;
- najcięższe typy broni, takie jak Minigun M134, czy granatnik MGL MK-X są wyjątkowo niepraktyczne. Ta pierwsza ma niesamowity rozrzut, a druga skandalicznie mało amunicji. Najlepiej jest stworzyć sobie taką pukawkę, która jest celna i ma dużo amunicji - takie jest np. ulepszone AUG. Jeśli jesteś mistrzem w celowaniu na padzie, możesz stworzyć sobie broń, która oprócz dużego magazynka może pochwalić się ogromną siłą ognia zamiast celnością. Tutaj z kolei polecam FAMAS-a z upgrade'ami. Jeśli jednak mimo wszystko chcesz przetestować najcięższe dostępne elementy arsenału, weź ze sobą na wszelki wypadek jakąś dobrą broń drugorzędną, np. MP7;
- montowanie tłumików jest raczej niepotrzebne. Wprawdzie obniżają one Aggro, co pozwala na szybsze otaczanie i wykańczanie trudnych wrogów, ale z drugiej strony zmniejszają one obrażenia zadawane przeciwnikom;
- pamiętaj, że idąc z osłoną (tarczą lub drzwiami samochodowymi) możesz dać komuś w gębę tą właśnie osłoną. Jeśli uda Ci się podejdź do kogoś blisko, naciśnij prawy cyngiel, by powalić wroga;
- udawanie martwego pozwala na spokojne zregenerowanie sił, ale pamiętaj, że w takiej sytuacji zostawiasz partnera na pastwę wrogów. Ponadto, jeśli zaczniesz udawanie na oczach przeciwników, to oni zorientują się, co jest grane. Rozpoczęcie roli martwego w trakcie intensywnego ostrzału nieprzyjaciela może już przynieść pożądany efekt.
Autor Poradnika
Maciej Jałowiec
Specjalista do spraw marketingu gier wideo. Łączy pasję do gier ze spostrzeżeniami na temat branży i światowej gospodarki. Zawodowo związany z firmą Techland, a wcześniej m. in. z Activision i Perfect World.
więcej
Informacje o Army of Two - poradnik do gry
Ostatnia aktualizacja : 1 sierpnia 2016
Poradnik zawiera : strony: 12, ilustracje: 129 .
Skorzystaj z funkcji komentarzy do wskazania błędów lub uzupełnienia poradnika.