Misja 6 | Kampania Cesarstwa | Armie Exigo poradnik Armie Exigo
Ostatnia aktualizacja: 11 września 2019
Alryk do Rei udaje się do zamku Vangaratha, który okazuje się zdrajcą. Alryk i jego eskorta zostają uwięzieni, a naszym celem jest odbicie ich. Na starcie należy zbudować kuźnię by móc poprawić obronność i atak naszych podkomendnych. Kolejne budynki, które warto wnieść to 2x dom, 3x wieża zwiadowców. W strażnicach obsadźmy łuczników i kuszników, którzy nadejdą jako wsparcie. W międzyczasie uważajmy na ataki wilków (przy złocie). Warto tam postawić dwie wieże z łucznikami by mieć spokój. Gdy odbijemy wszelkie ataki pochodzące z zamku przybędą gnomy z pomocą ciągnąc katapultę. Zostawmy ją na tyłach bazy. Czas by jej użyć nadejdzie później. Przebudujmy ratusz w twierdzę by mieć dostęp do budowania świątyni i warsztatu gnomów. Gdy tylko będzie możliwe to zróbmy wszelkie upgrade'y (atak, obrona, szybkość szkolenia, pojemność domów). Następnie zbierzmy oddział Knechtów, dwóch kapłanów, 5 katapult i Dunhelma by ruszyć na podbój wrogich ziem. Gdy miniemy most na północnym trakcie natkniemy się na mały oddział nieprzyjaciela i dwie wieże zwiadowcze. Dzięki katapultom szybko je rozniesiemy w pył. Na zachodzie jest wioska górników, którą atakują wilki, przewodzi im biały basior. Gdy ich ubijemy wioska stanie po naszej stronie i dodatkowo wieśniacy będą na nasze rozkazy. Do obrony tej wioski wystarczy 10 Knechtów i 2 kapłanów. Następnie główną armię skierujmy na wschód. Po drodze wejdziemy do obozu łotrzyków, po jego zajęciu i wybiciu wrogów uwolnimy Driady podlegające Lady Samirze Thoovn. Jeżeli osadzimy jednego woja w Obozie najemników będziemy mogli skorzystać z usług Mrocznego łowcy, Ksrasnoluda banity oraz Maga renegata. Oczywiście wszystko za drobną opłatą. Teraz można ruszać na wrogie miasto. Znajduje się ono za drzewami na północy. Przy pomocy katapult zniszczymy drzewa i droga do niego stanie otworem.
W miarę upływu czasu i niszczenia przez nas wroga zostaniemy powiadomieni o odkryciu koło naszej bazy tuneli. Należy wysłać tam oddział Knechtów z kapłanami i parę katapult by oczyścić je z ogromnych szczurów. W prawej odnodze owych tuneli znajdziemy: leczniczy pył, złoto, pierścień many, 2x pierścień zdrowia i kulę mrozu. Po wyjściu z tuneli znajdziemy kopalnię kryształu i złotonośne góry. Idąc dalej tym tropem trafilibyśmy do zamku. Jednak nasz atak jest prowadzony z innej strony. Gdy wedrzemy się na ulice miasta na naszej drodze stanie Yvon Młot i oznajmi nam, że Alryka i tak tu nie ma. Teraz nie pozostaje nam nic jak zniszczyć zamek i wybić jego załogę.