Misja 1 | Kampania Zwierzoludzi | Armie Exigo poradnik Armie Exigo
Ostatnia aktualizacja: 11 września 2019
Nasz cel to dotarcie do klanu Ungladyr. Po drodze natkniemy się na wioskę Goblinów, w której dostaniemy poboczne zadanie uwolnienia Szamana z rąk Orków. Poniżej owej wioski są przetrzymywani Wojownicy klanu Fenmarrów. Warto ich uwolnić by zasilili nasze szeregi. Z taką siłą możemy ruszyć na ratunek Szamanowi, który zamian za uwolnienie uodporni nasze jednostki na działanie pajęczych trucizn. Poniżej miejsca gdzie przyłączyli się do nas Fenmarrowie jest zejście do jaskiń, udajmy się tam. W zakątkach podziemi są ukryte różne skarby (mikstury lecznicze, złoto itp.) a na południowym-zachodzie czar upiornego kamienia przywołujący Diabliki. Najlepiej wykorzystać je po przejściu przez mgłę, za którą będzie mnóstwo pająków. Po wyjściu z jaskiń spotkamy Czarownicę, która będzie nas leczyła. Weźmy stamtąd także Żubry, które idealnie nadają się jako mięso armatnie. Wykorzystajmy je w pierwszym szeregu podczas bitwy w wiosce klanu Czarnego Czerepu. Za owym obozowiskiem jest ołtarz wskrzeszeń, w którym dzięki zdobytemu do tej pory złotu powołamy do życia nowe jednostki (Gobliny, Orki, Żubry). Na południe od tego miejsca jest wioska szczepu Ungladyr, która zostanie zaatakowana. Pomóżmy w obronie, a następnie wejdźmy do niej i zakończmy misję.