Nieprzyzwoita propozycja (2) | Rozdział II | Ankh Klątwa Mumii poradnik Ankh: Klątwa Mumii
Ostatnia aktualizacja: 14 października 2019
- Przechytrz węża. [Outsmart the snake.]
Podnieś grzechotkę [rattle] (23) leżącą na półce i użyj jej dwukrotnie. Po raz pierwszy na gralu a następnie na oknie [window] (24).
Wąż wyskoczy przez okno a ty będziesz mógł zabrać Grala [Sultan's Grail].
- Zdobądź "Sultan's Grail" dla Dinara - ciąg dalszy. [Get the "Sultan's Grail" for Dinar.]
Opuść ambasadę i wróć do Dinara.
Daj mu grala, ten w zamian pokaże ci tajne przejście do pałacu, wejdź do środka.
- Znajdź tylne wejście do pałacu - ciąg dalszy. [Find the backdoor to the palace.]
Podejdź bliżej do małego okna [small window] (25) i porozmawiaj z uwięzioną wewnątrz dziewczyną. To Thara, niepokorna córka ambasadora. Musisz znaleźć sposób na jej uwolnienie.
Podnieś stojący na półce słoik z termitami [Hurricane termites] (26) oraz baner [proclamation] (27).
Przejdź w głąb, zejdź na dół do piwnicy i użyj termitów na zgniłym palu [rotten beam]. Robaki dokończą dzieła i Thara zostanie uwolniona.
Porozmawiaj z Tharą, zaoferuj że znajdziesz dla niej jakieś ubranie a następnie zaoferuj jej baner.
Porozmawiaj z bramkarzem pilnującym przejścia [Bulbul the Bouncer]. Nie chce cię on przepuścić gdyż nie uważa cię za V.I.P.
- Znajdź sposób na ominięcie bramkarza. [Get pass Bulbul the Bouncer.]
Daj flet Tharze, zagra ona ulubioną melodię Bulbula. Ten zacznie tańczyć, poślizgnie się i spadnie do zsypu na śmieci [trashpit]. Dalsza droga stoi przed tobą otworem.