Nieprzyzwoita propozycja (1) | Rozdział II | Ankh Klątwa Mumii poradnik Ankh: Klątwa Mumii
Ostatnia aktualizacja: 14 października 2019
Rozdział drugi: Nieprzyzwoita propozycja
[Chapter Two: An Indecent Proposal]
Po obejrzeniu krótkiego przerywnika (znalazłeś się w złym czasie w złym miejscu :) znajdziesz się w więziennej celi.
- Ucieczka z więzienia. [Escape from prison.]
Sprawdź szczurzą norę [rats hole] (18) i zabierz leżący wewnątrz pilnik [rasp].
Użyj pilnika na splątanych łańcuchach [knotted rusty chains] (19).
Ze zwłok pirata, które opadną na dół, zabierz drewnianą nogę [peg leg] (20) oraz flet [flute].
Porozmawiaj z osobą znajdującą się po drugiej stronie dziury w ścianie [hole] (21). Uwięziony w sąsiedniej celi Gemotem, aresztowany sprzedawca bananów, poinformuje cię, iż aby usunąć klątwę musisz porozmawiać bezpośrednio z Ozyrysem w jego świątyni. Dostać się tam możesz wykorzystując tajne przejście znane wszystkim bogatym kupcom w mieście.
Daj Gemotepowi butelkę z winem. Po wypiciu jej zawartości odda ci on puste naczynie [empty bottle of wine].
Daj mu też wieszak na odzież a zrobi on z niego bardzo poręczne narzędzie - wytrych [VersaTool(TM)].
Przy pomocy wytrycha otwórz drzwi celi i wyjdź na zewnątrz.
Blokującego dalszą drogę krokodyla "poczęstuj" drewnianą nogą - dalsza droga stoi przed tobą otworem.
- Znajdź tylne wejście do pałacu. [Find the backdoor to the palace.]
Idź na główny plac i porozmawiaj z Dinarem. Zgodzi się on pokazać ci tajne przejście ale pod jednym warunkiem - musisz przynieść mu pewien przedmiot z arabskiej ambasady. Da ci on również odznakę strażnika [badge].
Zdobądź "Sultan's Grail" dla Dinara. [Get the "Sultan's Grail" for Dinar.]
Wróć na główny plac miasta i pokaż odznakę strażnikowi broniącemu wejścia do ambasady. Pozwoli ci on wtedy wejść do środka.
Spróbuj podnieść grala [Sultan's Grail] (22), niestety nie będziesz mógł tego zrobić, gdyż w środku czai się wąż.