Walka o Styrię | kampania Niemców | Rudolf I Ancestors Legacy poradnik, solucja
Ten rozdział przedstawia opis misji „Walka o Styrię” w grze Ancestors Legacy.
Ostatnia aktualizacja: 25 maja 2018
Poziom trudności misji: 5/10
- Twoim obecnym celem jest przejęcie trzech okolicznych wiosek. Dość szybko będziesz mógł przejąć tę znajdującą się na zachodzie - najbliżej twojej bazy.
- Przejmij ją jak najszybciej, wyślij chłopów do roboty i powoli buduj swoje siły. Nie musisz się spieszyć - powoli opracowuj kolejne technologie, stawiaj wieże strażnicze i wzmacniaj armię.
- Gdy będziesz gotowy, uderz na wioskę na dalekim zachodzie. Czeka cię kilka pomniejszych potyczek, jednak jest to nic groźnego.
- W tym momencie, polecam wzmocnić oddziały, dokończyć wynajdywanie technologii itp. Dopiero gdy będziesz miał mocną i uzbrojoną armię, rusz na wioskę na północy i ją przejmij.

- Zostaniesz powiadomiony, że wróg zamierza zaatakować twojego sojusznika. Zbierz swoje siły i idź północną drogą do wroga - zrób to nocą, by uniknąć ataku wrogich łuczników. Możesz zostawić jeden oddział, by bronił północnej osady - będzie ona atakowana.
- Przeciwnik zaatakuje po pewnym czasie i będzie to duży atak - ustaw tarczowników blisko bramy, a łuczników rozstaw blisko murów. Pomoże ci sprzymierzona armia, więc nie powinieneś sobie poradzić bez problemu.

- Po obronie, będziesz miał trochę wytchnienia. Możesz odnowić siły i przygotować kontruderzenie. Przygotuj armię (jeśli chcesz, możesz stworzyć oddziały, które np. zaatakują wroga od tyłu) i rusz na obóz przeciwnika.
- Twoim celem jest spalenie wrogiego ratusza. Postaraj się jednak po drodze zniszczyć umocnienia, żeby wróg nie mógł się bronić. Po wygranej, misja zakończy się zwycięstwem.