Posiadłość | Solucja 9 Poszlak Tajemnica Serpent Creek poradnik 9 Poszlak: Tajemnica Serpent Creek
Ostatnia aktualizacja: 9 października 2019
Posiadłość
Po podejściu do płotu zabieramy Dry rag [1], a następnie ruszamy w kierunku Backyard.
Przy pomocy Wire cutters rozcinamy płot. Zabieramy Ladder [1] i przystawiamy do szopy, by zdobyć Hammer [2]. Następnie zbliżamy się do tylnego wejścia [3]. Kładziemy Dry rag na kłódkę, a następnie uderzamy przy pomocy Hammer. Wchodzimy do Basement.
Włączamy Flashlight, a następnie naciskamy na przełącznik światła po prawej stronie schodów. Podnosimy Pot [1] i wracamy na Backyard.
Nabieramy piasku do kamionki i wracamy do Basement. Klikamy na znak zapytania na wózku, a następnie używamy Pot of Sand [1] na schodach [2]. Wysłuchujemy krótkiego dialogu, po czym wkraczamy do Study.
Clue: The deal
Zakończenie zadania: Mansion
Znajdźka: znak zapytania
Podchodzimy do stołu. Zabieramy Tape [1], a następnie wracamy do Basement by zakleić Tube. Z jej pomocą łączymy baniak [2] z pojemnikiem [3], który zabieramy.
Mając w ekwipunku Scalpel zdobyty w scenie z ukrytym obiektem (Biurko burmistrza), będziemy w stanie otworzyć szufladę po lewej [2]. Wyciągamy z niej Syringe Mamba oraz przeglądamy akta. Czym prędzej wracamy do Hotelu i ruszamy na piętro.
Osiągnięcie: Scrupulous
Nowe informacje: Sheriff Willson
Na korytarzu spotykamy rannego Owena. Dostajemy od niego Loaded revolver. Po ukończeniu trybu detektywa (Room 6), otwieramy szafę. Przy pomocy otrzymanej broni [1] strzelamy do węża [2].
Osiągnięcie: Dick Tracy
Rozpoczęcie zadania: Antidote
Przy pomocy zawartości pojemnika [1] zmrażamy zamek kasetki [2], a następnie ją otwieramy. Zabieramy z niej Metal card oraz Disinfectant. Ruszamy do Corridor.
W korytarzu znajdujemy kolejny Metal card [1]. Wracamy do Room 6 i otwieramy biurko. Zabieramy stamtąd Cash register handle i ruszamy do Falsen's room.
Z kasy zabieramy Stabilizer [1], a następnie podchodzimy do sceny z ukrytym obiektem (Śmieci Falsena), dzięki której zdobędziemy Funel. Wracamy do Room 6, a następnie rozwiązujemy łamigłówkę (Antidotum). Oczywiście wcześniej musimy uzupełnić brakujące elementy: Syringe Mamba, Disinfectant, Stabilizer oraz Funel.
Podajemy uzyskany Antidote [1] Owenowi, odbieramy Lighthouse Key, po czym ruszamy do Garage.
Zakończenie zadania: Antidote
Rozpoczęcie zadania: Lighthouse
Rozpoczynamy scenę z ukrytym obiektem (Biurko w garażu) w wyniku czego uzupełnimy amunicję. Mając Loaded Revolver, ruszamy w kierunku Lighthouse.