Wymagania sprzętowe i inne technikalia. Wszystko o Star Wars Jedi: Fallen Order - data premiery, gameplay i cena
Spis treści
Wymagania sprzętowe i inne technikalia
Minimalne wymagania sprzętowe
System operacyjny | Windows 7/8.1/10 (64-bitowy) |
Procesor | AMD FX-6100 / Intel i3-3220 lub równorzędny |
Pamięć RAM | 8 GB |
Karta graficzna | AMD Radeon HD 7750 / NVIDIA GeForce GTX 650 lub równorzędna |
DirectX | Karta graficzna zgodna z DirectX 11 lub równorzędna |
Miejsce na dysku | 55 GB |
Rekomendowane wymagania sprzętowe
System operacyjny | Windows 7/8.1/10 (64-bitowy) |
Procesor | AMD Ryzen 7 1700 / Intel i7-6700K lub równorzędny |
Pamięć RAM | 16 GB |
Karta graficzna | AMD RX Vega 56 / NVIDIA GTX 1070 lub równorzędny |
DirectX | Karta graficzna zgodna z DirectX 11 lub równorzędna |
Miejsce na dysku | 55 GB |
Star Wars Jedi: Fallen Order jest tworzony w oparciu o silnik Unreal Engine 4 od firmy Epic Games. Ma on zapewnić najwyższą jakość oprawy graficznej.
Zważywszy na to, że wydawcą gry jest firma Electronic Arts nieco dziwić może fakt, że nie powstaje ona na silniku Frostbite. Vince Zampella (szef studia Respawn Entertainment) i Stig Asmussen (reżyser gry) zdradzili, że na wybór silnika wpłynęły dwa czynniki. Po pierwsze, gdy zaczynały się prace nad Star Wars Jedi: Fallen Order Respawn nie było jeszcze częścią Electronic Arts, a gigant z Redwood nie udostępnia Forstbite'a studiom trzecim. Po drugie, łatwiej jest znaleźć specjalistów od Unreal Engine, niż jakiegokolwiek innego silnika.
Każda mapa będzie wczytywała się tylko raz. Gdy już wylądujemy na powierzchni danej planety, nie uświadczymy żadnych dodatkowych ekranów ładowania.
Pecetowa wersja Star Wars Jedi: Fallen Order posiada mnóstwo ustawień graficznych. Znajdziecie je w tym miejscu.
Muzykę do Star Wars Jedi: Fallen Order tworzą Nick Laviers, Stephen Barton i kompozytor Gordy Haab. Ich utwory dobrze wpisują się w ścieżkę dźwiękową Johna Williamsa znaną z filmowej sagi.