Lustrzane odbicie. Serial The Last of Us vs. gra. Smaczki i różnice
Spis treści
Lustrzane odbicie
Ciekawą teorią jest ta mówiąca, że serial jest lustrzanym odbiciem gry. Jeśli dokładnie się przyjrzeć, to faktycznie coś takiego ma miejsce. Gdy Sara wręcza Joelowi prezent, ten siedzi po prawej stronie, a nie po lewej, tak jak to zostało przedstawione w grze. Płonący budynek z prologu znajduje się po lewej stronie drogi, w grze mijany jest po prawej.
Nawet zdjęcie Joela i Sary, które w serialu znajduje się tylko w tle, zostało ustawione inaczej. Aktorka Nico Parker podzieliła się jego zbliżeniem na Instagramie. Fotografia jest łudząco podobna do tej przedstawionej w grze, tylko że znów mamy do czynienia z lustrzanym odbiciem.
Teoria nie jest oficjalnie potwierdzona, ale na pewno warto się nad nią pochylić.
Korek na drodze
W serialu podczas ucieczki bohaterowie już z daleka widzą sznur samochodów próbujących wydostać się z miasta. Postanawiają zjechać z drogi i polem dojechać do celu. W grze stają oni w tym korku wraz z innymi. Wtedy z samochodu przed nimi wysiada kierowca próbujący pospieszyć innych, natychmiast podbiegają do niego zainfekowani, a Millerowie zawracają i uciekają. Trafiają w boczną uliczkę, w której dochodzi do wypadku.
Zostało jeszcze 57% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie