"Zwiększony rozmiar gier z XBLA może, ale nie musi mieć wpływu na wzrost ich ceny", twierdzi Microsoft
Zniesienie progu 50 MB, ograniczającego producentów gier publikowanych w ramach usługi Xbox Live Arcade może, ale nie musi wiązać się z podniesieniem cen tychże produkcji, twierdzi koncern Microsoft.
Zniesienie progu 50 MB, ograniczającego producentów gier publikowanych w ramach usługi Xbox Live Arcade może, ale nie musi wiązać się z podniesieniem cen tychże produkcji, twierdzi koncern Microsoft.
Bryan Trussel, jeden z menedżerów wymienionej wyżej firmy, oznajmił w rozmowie z serwisem Games Radar, że o ile nie powinniśmy spodziewać się stałego związku pomiędzy zwiększeniem „wagi” niektórych pozycji, a ich ceną, o tyle wyprodukowanie większej pod względem rozmiaru gry w wielu przypadkach przekłada się bezsprzecznie na adekwatny do tego wzrost kosztów jej produkcji.
„Wydaje mi się, że jeśli ktoś pracuje nad naprawdę potężną pod względem rozmiarowym grą, składającą się z wielu poziomów i zawierającą ogromną ilość muzyki i grafiki, to może to mieć związek z jej ceną. Nie należy jednak oczekiwać wejścia w życie zasady „taka a taka waga gry oznacza, że będzie ona kosztować tyle i tyle”. Czasami jednak taka zależność może zaistnieć” – powiedział na koniec Trussel.
Z pewnością wszyscy będziemy teraz uważnie obserwować wszelkie informacje związane z grą Castlevania: Symphony of the Night, która ma być pierwszą grą Xbox Live Arcade wykraczającą poza granicę 50 MB. Ile przyjdzie nam za nią zapłacić?