autor: Tomasz Pyzioł
"Zemsta Potworów z Hollywood" atakuje PC
Wśród powielanych bez końca tematów gier RTS trudno znaleźć jakikolwiek powiew świeżości. Producenci zaczynają więc sięgać do coraz to innych pomysłów, niekoniecznie nowych ale za to sprawdzonych. Tak właśnie postąpił zespół Octopus Motor, który pracuje nad grą They Came from Hollywood.
Wśród powielanych bez końca tematów gier RTS trudno znaleźć jakikolwiek powiew świeżości. Producenci zaczynają więc sięgać do coraz to innych pomysłów, niekoniecznie nowych ale za to sprawdzonych. Tak właśnie postąpił zespół Octopus Motor, który pracuje nad grą They Came from Hollywood.
Będzie to strategia czasu rzeczywistego, w której w roli głównej wystąpią olbrzymie potwory znane z amerykańskich filmów klasy B. Będziemy więc konstruować własne Mecha-Godgille i tym podobne stwory, charakteryzujące się własnymi umiejętnościami, zaletami i wadami. Otrzymamy możliwość modyfikacji prawie wszystkich elementów naszych konstrukcji.
W grze zastosowano rzut izometryczny w 2D z trójwymiarowo modelowanymi postaciami, budynkami i pojazdami. Walki toczyć się będą w czterech różnych okresach czasu: w Ameryce lat dwudziestych, podczas II Wojny Światowej, w czasie zimnej wojny oraz w czasach nowożytnych. W każdej epoce dostaniemy inne bronie, technologie i sprzęt wojskowy.
Gra ma ukazać się jesienią tego roku, a chłopcy z Octopus Motor już planują do niej dodatki, których tytuły nawiązują do ambitnych serii filmów z drugorzędnych wytwórni filmowych. Tak więc możemy spodziewać się takich hitów jak Son of They Come from Hollywood, Revange of They Come from Hollywood oraz Back to They Come from Hollywood.