autor: Szymon Liebert
Zdjęcia z Divinity 2: Ego Draconis na PC i Xboksa 360
W sieci opublikowano zdjęcia z ciekawie zapowiadającej się produkcji RPG Divinity 2: Ego Draconis. Nad dziełem pracuje belgijskie studio Larian, które tworzy zarówno wersję na pecety i konsolę Xbox 360. Tytuł pozwoli nam podobno poczuć pełną swobodę w kreowaniu naszej postaci. Do dyspozycji otrzymamy wiele różnych umiejętności – pozwolą one wykreować potężnego wojownika, maga lub łotrzyka.
W sieci opublikowano zdjęcia z ciekawie zapowiadającej się produkcji RPG Divinity 2: Ego Draconis. Nad dziełem pracuje belgijskie studio Larian, które tworzy zarówno wersję na pecety i konsolę Xbox 360. Tytuł pozwoli nam podobno poczuć pełną swobodę w kreowaniu naszej postaci. Do dyspozycji otrzymamy wiele różnych umiejętności – pozwolą one wykreować potężnego wojownika, maga lub łotrzyka.
Zdjęcia wypuszczono oczywiście w związku z zamkniętymi już targami E3. Twórcy pokazali jak gra będzie wyglądała na obu platformach. W wersji na Xboksa 360 wszystko prezentuje się chyba odrobinę ciemniej. Tak przynajmniej twierdzi redaktor serwisu Kotaku, który miał okazję zobaczyć dzieło w akcji. Wyraził on również pewne wątpliwości, co do płynność animacji w wersji gry na konsolę Microsoftu.
Wersja PC.
Pierwsza odsłona serii cRPGów tworzonych przez Larian Studios pojawiła się w 2002 roku. Divine Divinity zebrał dobre oceny i na pewno spodobał się wielu fanom. Dwa lata później autorzy wypuścili kontynuację w postaci Beyond Divinity, która również trzymała wysoki poziom. Na następną przygodę rozgrywaną w tym uniwersum czekamy kilka lat. Można przypuszczać, że nie zostały one zmarnowane.
Plotki o Divinity 2: Ego Draconis pojawiały się od dłuższego czasu, chociaż dopiero w ubiegłym roku rozwiano wątpliwości (grę opisywano w niemieckim czasopiśmie PC Games). Miesiąc później w sieci pokazały się pierwsze materiały i szczegóły z tej produkcji. Gra będzie oferować ciekawą grafikę 3D, duży świat, mnóstwo potworów i niezależnych bohaterów. Fabuła podejmie wątki poprzedniej odsłony sagi.
Wersja PC.
Tytuł ma rozgrywać się kilka lat po wydarzeniach z ostatniej gry i ukazywać dalsze losy wojny pomiędzy ludźmi i smokami. Zakon zabójców smoków będzie miał pełne ręce roboty. Początkowo wcielimy się w przedstawiciela tej frakcji. Nasz bohater zostanie jednakże dość szybko tak zwanym Dragon Knightem, czyli rycerzem zdolnym do przekształcania własnego ciała w potężnego smoka.
Otrzymamy wiec niezwykłą możliwość przemiany w smoka, która będzie dość widowiskowa. Wszystkie napotkane postacie w grze przemówią do nas nagranymi w studiu głosami. Pojawią się trzy, wspomniane klasy postaci, posiadające mnóstwo umiejętności do wyboru. Obecne będą też poboczne zadania (np. uratowanie wioski przed goblinami), wpływające w pewnym zakresie na główny wątek fabularny.
Wspomniane przemiany w smoka będą na różne sposoby ograniczane (np. przez magiczne strefy i ściany). Wiemy również o smoczej wieży, w której gracze będą mogli przechowywać znalezione przedmioty oraz wydawać rozkazy podwładnym (np. wysyłać ich na poszukiwanie materiałów lub sprzymierzeńców). Dzieło powinno zostać wydane jeszcze w tym roku na pecety i Xboksa 360.
Wersja PC.
Wersja Xbox 360.
Wersja Xbox 360.