Zapowiedziano Space Run - kosmiczną strategię defensywną studia Passtech Games
Firma Focus Home Interactive i studio Passtech Games zapowiedziały kosmiczną strategię defensywną zatytułowaną Space Run, w której zajmiemy się konstruowaniem statków i wykorzystywaniem ich do transportu cennych ładunków na dalekie dystanse.
Firma Focus Home Interactive zapowiedziała grę Space Run, czyli utrzymaną w klimatach science-fiction strategię typu tower defense z ciekawym system konstrukcji i ulepszania statku kosmicznego. Produkcja zmierza obecnie wyłącznie na pecety, a jej premiera nastąpić ma jeszcze w tym roku. Projekt powstaje w studiu Passtech Games. Słowo „studio” używane jest tutaj trochę na wyrost, gdyż w rzeczywistości grę prawie w całości opracował jeden deweloper, czyli Sylvain Passot. Nie znaczy to jednak, że tytuł pozbawiony będzie ambicji. W końcu raptem kilka dni temu nasz rodak Łukasz Hodorowicz pokazał za pomocą Banished, że jedna osoba jest w stanie stworzyć wysokiej jakości współczesną produkcję pecetową.
Akcja Space Run osadzona zostanie w roku 2523, a my wcielimy się w Bucka Manna - najdzielniejszego, ale jednocześnie również najbardziej spłukanego kapitana w galaktyce. Jego kiepska sytuacja finansowa powoduje, że zostaje on kosmicznym gońcem, którego zadaniem jest transportowanie cennych ładunków na długie dystanse. Zlecenia tego typu należą do wyjątkowo niebezpiecznych, gdyż trasy gęsto zapełnione są asteroidami, a co gorsza patrolują je statki bezwzględnych piratów oraz konkurencyjni gońcy.
Skuteczne realizowane kontraktów nagrodzone zostanie nie tylko walutą, ale również zwiększeniem reputacji, co pozwoli zdobywać coraz lepiej płacących klientów. Podczas rozgrywki będziemy montowali na statku nowe moduły i ulepszali te już posiadane. Wśród nich znajdziemy m.in. wieżyczki laserowe, wyrzutnie rakiet, generatory osłon, dopalacze oraz silniki. Wszystko to wykorzystamy nie tylko do odpierania ataków wrogów i eliminowania zagrożenia, ale również by jak najlepiej chronić cenny ładunek.
Poszczególne moduły będą miały formę heksagonalnych klocków i za ich pomocą sami zdecydujemy o kształcie jednostki. Cały ten system ma być bardzo elastyczny i raz wprowadzone zmiany nie będą wcale ostateczne. Zamiast tego gracze mają regularnie dokonywać zmian w odpowiedzi na zmieniające się warunki podczas misji.