autor: Redakcja GRYOnline.pl
Zapisz się do kolejnego turnieju Rocket League!
Rozpoczynamy zapisy do drugiego turnieju Rocket League z serii Summer Cup. Zapisz się i wygrywaj nagrody od SteelSeries.
Zapraszamy Was do wzięcia udziału w kolejnym turnieju Rocket League. Zapisy startują już dzisiaj, a zawody rozpoczną się 9 lipca o godz. 18:00. Podobnie jak ostatnio walczymy w trybie 2v2, a do wygrania są nagrody od firmy SteelSeries oraz punkty rankingowe Summer Cup i pierwszego sezonu Friendly Fire. Od teraz w zgłoszeniu można dodać rezerwowego zawodnika, gdyby jeden z uczestników nie mógł pojawić się na zawodach. Więcej informacji zamieszczamy poniżej, a wszystkie szczegóły oraz regulamin znajdziecie na głównej stronie zawodów.
- Summer Cup #2
- Summer Cup – ranking
- Summer Cup – zasady pucharu
- Rejestracja w serwisie Toornament
- Raportowanie wyników
Od ćwierćfinałów mecze będą streamowane na Twitchu z komentarzem naszego stałego komentatora Karola Sucheckiego.
Brakuje ci zawodnika do drużyny? Chcesz pogadać z naszymi redaktorami? Masz pytania odnośnie turnieju? Wpadnij na naszego Discorda.
Summer Cup #2
Główną stronę turnieju i formularz zgłoszeniowy znajdziesz tutaj.
Reguły turnieju
1. Turniej rozgrywany będzie w trybie 2v2 na platformach PC i PlayStation 4.
2. Maksymalna liczba uczestników wynosi 32 drużyn.
3. Każdy członek drużyny powinien posiadać konto na platformie Toornament.
4. Uczestnicy zostaną wybrani według kolejności zgłoszeń 8 lipca do godz. 22:00.
5. Zaakceptowani uczestnicy mają obowiązek potwierdzić swój udział 9 lipca od godz. 7:00 do 16:00 poprzez użycie opcji Check-in na platformie Toornament (instrukcja na dole strony).
6. Turniej startuje o godz. 18:00, a uczestnicy mają obowiązek pojawienia się na Discordzie o godz. 17:40.
7. Uczestnicy rozgrywek mają obowiązek zaraportowania wyników spotkań poprzez platformę Toornament.
Najważniejsze terminy
- Początek rejestracji: 2 lipca
- Koniec rejestracji: 8 lipca 19:00
- Ogłoszenie uczestników: 8 lipca 22:00
- Etap Check-in: 9 lipca od 7:00 do 16:00
- Start wydarzenia: 9 lipca, godz. 18:00 (obowiązkowe zgłoszenie na Discordzie do godz. 17:40)
Summer Cup – ranking
Summer Cup – zasady pucharu
Summer Cup to seria trzech turniejów Rocket League 2v2 na platformach PC i PS4. Turnieje rozgrywane będą raz w miesiącu, a drużyny biorące udział w zawodach otrzymywać będą punkty, które zadecydują o ich pozycji w końcowym rankingu. Dla zwycięzców całego pucharu przewidziane są dodatkowe nagrody sponsorowane przez firmę SteelSeries.
Rejestracja w serwisie Toornament
Serwis Toornament wymaga założenia własnego konta i nie jest na razie dostępny w naszym ojczystym języku, dlatego przygotowaliśmy dla was prostą instrukcję jego obsługi.
Krok 1
W celu wzięcia udziału w wydarzeniu należy się do niego zapisać przez platformę Toornament. Na początku udaj się na stronę www.toornament.com, a następnie wybierz przycisk “Sign up” w prawym górnym rogu ekranu.
Krok 2
Musisz teraz założyć swoje prywatne konto Toornament, wypełniając widoczny poniżej formularz.
1. Login.
2. Adres e-mail
3. Hasło
4. Kraj pochodzenia
Po wypełnieniu wszystkich pól zaznacz ostatnią z trzech kratek i kliknij przycisk “Sign up”.
Krok 3
Po udanej rejestracji zaloguj się klikając przycisk “Log in” w prawym górnym rogu głównej strony serwisu. Możesz teraz przejść do strony wydarzenia, a następnie wypełnić i wysłać zgłoszenie.
Na początku kliknij przycisk “Register to the tournament”, a wyświetli ci się formularz zgłoszeniowy. Wypełnij dokładnie wszystkie wymagane pola, a następnie zaznacz pole w lewym dolnym rogu i kliknij przycisk “Submit your registration”.
Raportowanie wyników
Platforma Toornament pozwala na raportowanie wyników meczów przez samych graczy. Aby to zrobić, należy zalogować się w serwisie, a następnie wybrać zakładkę „MY MATCHES” (1). Pojawi się wtedy lista wszystkich meczów, do których jesteśmy zapisani. Wystarczy kliknąć na jeden z nich, aby go wybrać (2).
Na ekranie meczu znajdziemy kilka istotnych informacji oraz pól do wypełnienia. Na samej górze znajdują się ksywki graczy lub nazwy zespołów (1). Ich położenie (z prawej lub lewej strony) odpowiada punktacji poniżej, którą należy uzupełnić raportując wynik starcia (2). Oprócz wpisania punktacji należy również zaznaczyć kto wygrał (Win) i kto przegrał (Loss) mecz lub wybrać remis. W przypadku pojedynków BO3 lub BO5 w polu „Notes” należy podać wyniki każdej pojedynczej mapy (3).
Niżej znajduje się przycisk „+Add” (4). Wciśnięcie go spowoduje pojawienie się pola służącego do przesłania screena z wynikami (5). Jeżeli mecz wymaga kilku screenów, wystarczy kilkukrotnie użyć przycisku „Add”. Po uzupełnieniu wszystkich pól i dodaniu screena wciskamy przycisk „Report” (6).