Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 23 września 2005, 07:39

Zakończono prace nad GT Legends

Firmy SimBin Development Team oraz 10tacle Studios poinformowały wczoraj, że ich produkt o nazwie GT Legends osiągnął złoty status i powędrował do tłoczni. Dystrybucją gry na świecie zajmie się koncern Atari. Niestety nie dotyczy to naszego kraju. Żaden z dystrybutorów nie wykazał bowiem chęci sprowadzenia tego programu do Polski.

Firmy SimBin Development Team oraz 10tacle Studios poinformowały wczoraj, że ich produkt o nazwie GT Legends osiągnął złoty status i powędrował do tłoczni. Dystrybucją gry na świecie zajmie się koncern Atari. Niestety nie dotyczy to naszego kraju. Żaden z dystrybutorów nie wykazał bowiem chęci sprowadzenia tego programu do Polski.

Zakończono prace nad GT Legends - ilustracja #1

Twórcy GT Legends starali się odtworzyć okres wspaniałych wyścigów z przełomu lat 60' - 70' - erę znakomitych samochodów oraz kierowców o nieprzeciętnych umiejętnościach. Aby jeszcze bardziej urealnić rozgrywkę, zdobyto i wykorzystano oficjalne licencje FIA GTC '65, FIA TC '65 oraz FIA GTC-TC ’76, dzięki czemu w grze możemy zasiąść za kierownicą m.in. Austina Mini Coopera S, Forda Capri, Corvetty Stingray, Porsche 911 RSR czy Mercedesa 300 SL (w sumie ponad 90 szczegółowo odwzorowanych modeli). Możliwości tych maszyn testujemy na jednych z najsłynniejszych torów wyścigowych (m.in.: Hockenheim, Imola, Mondello Park, Nurburgring, Anderstorp, Magny Cours i Zolder).

Programiści przygotowali dla nas kilka trybów rozgrywki, w tym tryb kariery, w którym naszą przygodę z GT Legends zaczynamy jako kierowca najprostszego modelu mini Coopera. Biorąc udział w wyścigach Cup Challenge możemy powiększać stan swojego konta i kupować coraz lepsze samochody, a co za tym idzie, ścigać się z lepszymi kierowcami, za większe pieniądze. Grę możemy dopasować do własnych umiejętności dzięki pięciostopniowej skali trudności.

Program trafi na rynek już 1 października bieżącego roku. Więcej informacji na jego temat znajdziesz jak zwykle w naszej Encyklopedii Gier.

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej