Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 20 października 2010, 09:56

autor: Piotr Doroń

Wymagania sprzętowe pecetowego Star Wars: The Force Unleashed II

Jesteś posiadaczem peceta, rozważającym zakup gry akcji Star Wars: The Force Unleashed II? Jeśli odpowiedziałeś twierdząco, to z pewnością zainteresuję Cię wiadomość o wymaganiach sprzętowych najnowszego dzieła firmy LucasArts.

Jesteś posiadaczem peceta, rozważającym zakup gry akcji Star Wars: The Force Unleashed II? Jeśli odpowiedziałeś twierdząco, to z pewnością zainteresuje Cię wiadomość o wymaganiach sprzętowych najnowszego dzieła firmy LucasArts.

Wymagania sprzętowe pecetowego Star Wars: The Force Unleashed II  - ilustracja #1

Z informacji ujawnionych przez popularnego producenta i wydawcę wynika, że nowe przygody Starkillera w wersji na PC będziemy mogli uruchomić w zadowalającej jakości na sprzęcie tylko nieznacznie lepszym, niż w przypadku Star Wars: The Force Unleashed Ultimate Sith Edition.

Konfiguracja minimalna:

  • Procesor: Intel Core 2 Duo 2.4 GHz lub AMD Athlon X2 5200+
  • Pamięć RAM: 2 GB
  • Dysk twardy: 10 GB wolnego miejsca
  • Karta grafiki: 256 MB ze wsparciem dla Pixel Shader 3.0 (co najmniej ATI Radeon HD 2600 / NVIDIA GeForce 8600 GTI)

Konfiguracja zalecana:

  1. Procesor: Intel Core 2 Duo 2.8 GHz lub AMD Athlon X2 6000+
  2. Pamięć RAM: 2 GB
  3. Dysk twardy: 10 GB wolnego miejsca
  4. Karta grafiki: 512 MB ze wsparciem dla Pixel Shader 3.0 (co najmniej ATI Radeon HD 4800 / NVIDIA GeForce GTX 260)

Pecetowe Star Wars: The Force Unleashed II zostanie wydane na polskim rynku 29 października i będzie dystrybuowane przez firmę LEM. Produkcja zostanie udostępniona w wersji z polskimi napisami w sugerowanej cenie detalicznej 119,99 złotych. Ponadto w sprzedaży znajdą się edycje na Xboksa 360 i PlayStation 3, które będą kosztować 239,99 złotych, a także odsłony przeznaczone na konsole firmy Nintendo (Wii i DS).

Przypominamy, że posiadacze platform Microsoftu i Sony od tygodnia mogą osobiście sprawdzić, jak historia Starkillera prezentuje się w akcji. Umożliwia im to demo, opublikowane za sprawa Xbox Live i PlayStation Network. Za jego sprawą oddano nam do dyspozycji jeden z początkowych poziomów kampanii, rozgrywający się na powierzchni deszczowej planety Kamino.

Piotr Doroń

Piotr Doroń

Z wykształcenia dziennikarz i politolog. W GRYOnline.pl od 2004 roku. Zaczynał od zapowiedzi i recenzji, by po roku dołączyć do Newsroomu i już tam pozostać. Obecnie szef tego działu, gdzie zarządza zespołem złożonym zarówno ze specjalistów w swoim fachu, jak i ambitnych żółtodziobów, chętnych do nauki oraz pracy na najwyższych obrotach. Były redaktor niezapomnianego emu@dreams, gdzie zagnała go fascynacja emulacją i konsolami, a także recenzent magazynu GB More. Miłośnik informacji, gier (długo by wymieniać ulubione gatunki), Internetu, dobrej książki sci-fi i fantasy, nie pogardzi również dopieszczonym serialem lub filmem. Mąż, ojciec trójki dzieci, esteta, zwolennik umiaru w życiu prywatnym.

więcej