Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 11 lutego 2003, 08:52

Wygraj wersję beta Rise of Nations...

Podobnie jak to miało miejsce w połowie stycznia w przypadku Freelancera, tak i teraz w przypadku Rise of Nations korporacja Microsoft zorganizowała konkurs tzw. „Rise of Nations Sneak Preview Beta Contest”, w wyniku którego wybrani gracze otrzymają przed premierą gry, jej wersję beta.

Podobnie jak to miało miejsce w połowie stycznia w przypadku Freelancera, tak i teraz w przypadku Rise of Nations korporacja Microsoft zorganizowała konkurs tzw. „Rise of Nations Sneak Preview Beta Contest”, w wyniku którego wybrani gracze otrzymają przed premierą gry, jej wersję beta.

Począwszy od piątku 14 lutego aż do poniedziałku 17 lutego, wszyscy zainteresowani będą mogli oddać swój głos na oficjalnej stronie gry i tym samym zgłosić chęć otrzymania wersji beta Rise of Nations. Następnie spośród wszystkich graczy którzy zagłosowali zostanie wylosowanych 1000 zwycięzców.

Wygraj wersję beta Rise of Nations... - ilustracja #1

 

Rise of Nations to strategia czasu rzeczywistego stworzona przez studio Big Huge Games, założone przez Briana Reynoldsa, współtwórcę takich tytułów jak Civilization II oraz Alpha Centauri. Łączy ona epicki wymiar strategii turowych (np. Civilization) oraz dynamikę rozgrywki typową dla RTS-ów w stylu Age of Empires. Gracze rozpoczynają jako przywódca małej wioski z epoki kamienia łupanego i mogą poprowadzić swoją nację (18 narodów, w tym 10 grywalnych) przez pięć tysięcy lat rozwoju (łącznie osiem epok), aż po czasy współczesne. Możemy zająć się wszystkimi aspektami działalności państwa, tj. ekonomią, rozwojem naukowym i technologicznym, dyplomacją, budową armii, walką oraz ekspansją terytorialną...(encyklopedia)

Wymagania sprzętowe wersji beta:

  • Pentium 1Ghz lub szybszy.
  • 256MB pamięci RAM.
  • 32 MB karta graficzna (GeForce 3 lub lepsza).
  • Połączenie z siecią Internet dla gry w trybie Multiplayer.

Przemysław Bartula

Przemysław Bartula

W 2000 roku dołączył do ekipy tworzącej serwis GRYOnline.pl i realizuje się w nim po dziś dzień. Zaczął od napisania kilku recenzji, a potem płynnie poszły newsy, wpisy encyklopedyczne i cała masa innych aktywności. Na przestrzeni 20 lat uczestniczył w tworzeniu niemal wszystkich działów i projektów firmy; przez lata piastował stanowisko szefa encyklopedii gier i szefa newsroomu, a ostatecznie trafił do zarządu firmy GRY-OnLine S.A. Obecnie jest dużo bardziej zaangażowany w aktywności zarządcze aniżeli redaktorskie. Posiada dyplom technika elektrotechnika i inżyniera budownictwa wodnego.

więcej