autor: Krzysztof Bartnik
WWII Online: Battleground Europe coraz bliżej
Świetna wiadomość dla wszystkich osób oczekujących pojawienia się pudełkowego wydania World War II Online: Battleground Europe - strzelanki FPS rozgrywanej wyłącznie online (MMO), ze zmaganiami osadzonymi w czasach II Wojny Światowej. Mianowicie już niedługo rozpoczną się beta-testy tego programu, a sama gra zawita na półkach europejskich sklepów już 26 sierpnia.
Świetna wiadomość dla wszystkich osób oczekujących pojawienia się pudełkowego wydania World War II Online: Battleground Europe - strzelanki FPS rozgrywanej wyłącznie online (MMO), ze zmaganiami osadzonymi w czasach II Wojny Światowej. Mianowicie już niedługo rozpoczną się beta-testy tego programu, a sama gra zawita na półkach europejskich sklepów już 26 sierpnia.
Formularze rejestracyjne dla graczy będą dostępne na oficjalnej witrynie Battleground Europe począwszy od 25 sierpnia. Do wybranych osób zostaną później wysłane instrukcje dotyczące pobrania klienta opisywanej pozycji, jak również samej rozgrywki. Nie zabraknie także informacji o tym, gdzie należy ewentualnie zgłaszać wykryte błędy programistyczne, czy przekazywać swoje uwagi producentom.
Gra stanowi pierwszą część serii zatytułowanej The Virtual Battlefield Series i oferuje armie, pojazdy, uzbrojenie oraz wyposażenie (w sumie ponad 80 historycznych modeli), które można było zobaczyć na polach bitewnych Europy Zachodniej w latach 1939-1942. Świat Battleground Europe składa się z ponad 36,000 strategicznych obiektów takich jak budynki, bunkry czy mosty oraz ponad 4,000 różnego rodzaju urządzeń i wyposażenia rozmieszczonego w 450 miastach i wioskach. Mapa gry to ponad 354,000 mil kwadratowych.
Gracze walcząc w „trwałym” uniwersum Battleground Europe (serwery gry czynne 24h/d) mają szansę wcielić się w żołnierza piechoty lub zasiąść za sterami jednego z dziesiątek dokładnie odwzorowanych modeli pojazdów czy jednostek wodnych, a nawet lotniczych. Podczas gry możliwy jest rozwój naszej postaci poprzez ścieżki kariery, ponieważ twórcy zaimplementowali bardzo szczegółowy system wzorowany na grach RPG.