Współtwórca BF: Bad Company 2 zapowiada FPS-a w klimacie Dooma
David Goldfarb, współtwórca takich tytułów jak BF: Bad Company 2 oraz PayDay 2, zapowiedział grę Metal: Hellsinger. Deweloper wraz ze studiem The Outsiders pracuje nad rytmiczną strzelanką z mocnym metalowym brzmieniem w tle.
W SKRÓCIE
- Metal: Hellsinger będzie połączeniem FPS-a oraz gry rytmicznej.
- Tytuł ma mieć mocną, metalową oprawę dźwiękową, która będzie się zmieniać w zależności od naszego stylu gry.
Przy okazji wydarzenia IGN Summer of Gaming 2020 studio The Outsiders zapowiedziało strzelankę rytmiczną Metal: Hellsinger. Gra ma się ukazać w przyszłym roku i trafi na PC oraz konsole obecnej i przyszłej generacji, a zostanie wydana przez firmę Funcom. Tytuł klimatem przypominać będzie nieco słynną serię Doom – ma to być dynamiczny FPS nastawiony na wybijanie piekielnych hord w rytm ostrego muzycznego brzmienia.
Metal: Hellsinger został zapowiedziany przez weterana branży gier Davida Goldfarba, który współtworzył takie produkcje jak Battlefield: Bad Company 2 czy PayDay 2. Deweloper w wywiadzie dla IGN zdradził nieco szczegółów dotyczących gry. Fabuła tytułu zaprowadzi nas w piekielne odmęty, gdzie będziemy walczyć o nastanie nowego porządku.
Produkcja ma mieć charakter rytmiczny. Każdy poziom będzie miał swoją własną piosenkę, której nowe motywy pojawią się w miarę dostosowywania naszej rozgrywki do rytmu. „Wstrzelanie” się w dynamikę utworu pozwoli nam odblokowywać kolejne warstwy melodii, do momentu, w którym usłyszymy jej pełne brzmienie.
Granie w rytm muzyki nie będzie miało jedynie wpływu na towarzyszącą nam oprawę dźwiękową. W miarę naszej synchronizacji z utworami, kierowana przez nas postać zadawać będzie również więcej obrażeń.
Do stworzenia ścieżki dźwiękowej zaangażowano między innymi takich wykonawców jak:
- Matt Heafy z zespołu Trivium (Bleed Into Me)
- Mikael Stanne z zespołu Dark Tranquillity (Atoma)
- Bjorn Strid z zespołu Soilwork (Stalfagel)
- Alissa White-Gluz z zespołu Arch Enemy (War Eternal)