Współautorzy Wiedźmina przygotują scenariusz do epizodycznego Afterfalla
Nasza gra to „Story Driven Action Shooter” – mówi Maciej Izworski, Creative Director w IntoXicate Studios i główny projektant gry.
Poniższa wiadomość jest oficjalną informacją prasową producenta/wydawcy/dystrybutora gry i jako taka nie jest lub nie musi być wyrażeniem opinii i stanowiska redakcji gry-online.pl.
Nowa odsłona świata Afterfall to trzy epizody, które przeniosą nas kilkadzisiąt lat po wydarzeniach z Afterfall: InSanity. Nad nową odsłoną pracują połączone siły IntoXicate Studios oraz Anshar Studios. Doświadczeni deweloperzy pokażą świat postapokalipsy z jego najmroczniejszymi elementami. Do zespołu tworzącego grę dołączyli właśnie Jacek Komuda i Maciej Jurewicz -współautorzy między innymi fabuły pierwszego Wiedźmina. Tak jak poprzednio, będą odpowiedzialni za scenariusz gry. Autorzy wielu książek współpracowali również z People Can Fly oraz innymi polskimi potentatami deweloperskimi.
Nasza gra to „Story Driven Action Shooter” – mówi Maciej Izworski, Creative Director w IntoXicate Studios i główny projektant gry – Każda osoba która dołącza do zespołu podnosi jego jakość i wartość. Jacek i Maciek to uznani autorzy, a co najważniejsze, spełniają nasze podstawowe kryterium; mają ogromne doświadczenie w tworzeniu scenariuszy do gier. Ich pomysły i świeże podejście do naszego świata nadają grze nowego, lepszego charakteru.
Jacek Komuda
Autor powieści i opowiadań historycznych osadzonych głównie w realiach Polski sarmackiej. Karierę pisarską rozpoczął w 1999 Opowieściami z Dzikich Pól. Wcześniej zadebiutował na łamach „Fantastyki” opowiadaniem Czarna Cytadela. Od 2002 związany z lubelskim wydawnictwem Fabryka Słów, w którym opublikował łącznie około dwudziestu książek. Bohaterem wielu jego opowiadań i powieści jest Jacek Dydyński – małopolski szlachcic-awanturnik. W 2009 rozpoczął cykl powieściowy „Orły na Kremlu”, którego głównym bohaterem jest właśnie Dydyński, a akcja dzieje się podczas wyprawy Dymitra Samozwańca na Moskwę w latach 1604-1606.
W 2009 otrzymał nagrodę im. Leonida Teligi za marynistyczną powieść Galeony wojny[1]. Jego Diabeł Łańcucki był z kolei nominowany do Nagrody Literackiej im. Jerzego Żuławskiego[2].
Jest współautorem gry fabularnej Dzikie Pola oraz scenariusza do gier komputerowych Wiedźmin i Earth 2160. Był redaktorem miesięcznika o grach komputerowych „Gamestar”, pracował również w „Clicku!” i „Komputer Świat Gry”.
Maciej Jurewicz
twórca scenariusza do gry The Witcher (obok Jacka Komudy). Polski pisarz fantasy znany również jako współtwórca papierowego systemu role-playing "Dzikie Pola".
Scenarzyści dołączyli do zespołu w którego skład wchodzą:
Tomasz Majka – Executive Producer
45 lat – z branżą gier związany od 14 lat. Założyciel, główny akcjonariusz i prezes zarzadu Nicolas Games, udziałowiec i prezes zarządu IntoXicate Studios, producent wykonawczy Afterfall InSanity, wczesniej dyrektor handlowy onet.pl oddzial OPM (play it), 7 lat zajmował kierownicze stanowiska w firmach z branzy tytoniowej. (Rothmans of Pall Mall, Japan Tobacco, RJ Reynolds)
Maciej Izworski – Creative Director
27 lat - Główny projektant i Dyrektor Kreatywny w IntoXicate Studios. Współtwórca gier komputerowych osadzonych w uniwersum Afterfall. W międzyczasie projektant w firmie City Interactive S.A. Specjalista w dziedzinie mechaniki rozgrywki. Od kilkunastu lat pasjonat rynku wirtualnej rozrywki, od czterech lat zawodowo związany z branżą.
Lukasz Hacura – Producer
29 lat współzałożyciel Anshar Studios, producent i programista gier video. Absolwent kierunku Informatyka na Politechnice Śląskiej w Gliwicach. Pracuje w branży gier video od 2006. Najpierw jako programista gier, w roku 2008 został kierownikiem programistów, a pod koniec 2011 roku producentem wykonawczym i dyrektorem katowickiego studia firmy City Interactive, gdzie pracował do założenia firmy Anshar Studios. Wykładał przedmiot „Programowanie gier video” w Polsko-Japońskiej Wyższej Szkole Technik Komputerowych w latach 2010-2012, publikując książkę „Projektowanie i programowanie gier video”. Doświadczony kierownik projektów, ukończył międzynarodowe studia podyplomowe „Project Management” zorganizowane przez Akademię Ekonomiczną w Katowicach i L'Université du Québec. Brał udział w 16 ukończonych projektach gier video, w tym na platformy Xbox360, PS3, Wii, PC, Nintendo DS, iOS i Windows Phone. We wszystkich projektach zajmował stanowiska kierownicze. Duży entuzjasta metodologii zarządzania AGILE, doświadczony Scrum Master i Product Owner.
Krzysztof Fornalczyk – Lead Artist
32 lata. 6 lat pracy jako freelencer. Doświadczenie w pracy jako grafik przy krótkometrażowych produkcjach filmowych, reklamach i innych projektach (np gryplanszowe) Pełnił funkcje: artist 2d, concept artist, storyboardzista, matte painter, teksturator. Współpracował miedzy innymi z Platige Image, Orka, Osmo. Miłośnik lotnictwa
Przemysław Barkowiak – Lead Programmer
30 lat, z zawodu elektronik wysokich częstotliwości i programista. Początkowo zaczynał jak projektant i programista systemów wbudowanych, potem zajmował się wdrażaniem systemów Digital Signage w Polsce i Azji, aby w końcu odnaleźć swoją życiową pasję w firmie Nicolas Games, gdzie był najszybciej awansującym programistą. Obecnie programuje w IntoXicate Studios, a w wolnym czasie gra w gry video, ćwiczy sport walki i stawia pierwsze kroki na torach wyścigowych dla motocyklistów.
Krzysztof Biegański - outsource coordinator/3d technical graphic
29 lat współzałożyciel Anshar Studios, grafik i outsourcing manager. Absolwent kierunku Informatyka na Politechnice Śląskiej w Gliwicach. Pracuje w branży gier video od 2007, najpierw jako grafik 3d, w roku 2008 został kierownikiem grafików w katowickim studiu City Interactive, gdzie pracował do założenia firmy Anshar Studios. Wykłada przedmioty „Wprowadzenie do modelowania 3d w programie 3d studio” oraz „Zaawansowane techniki modelowania 3d w programie 3d studio” w Polsko-Japońskiej Wyższej Szkole Technik Komputerowych od roku 2007. Doświadczony grafik i kierownik grafików, brał udział w 17 ukończonych projektach gier video w tym na platformy Xbox360, PS3, Wii, PC, Nintendo DS, iOS i Windows Phone.
Jacek Kujawski - Programmer
29 lat. Absolwent informatyki na Politechnice Śląskiej. Programista gier w IntoXicate Studios. Wcześniej Lead Programmer w katowickim studiu City Interactive oraz programista gier w FCS. Prywatnie pasjonat motoryzacji.
Krzysztof Rosinski, - Programmer
30 lat, z zawodu programista, pięcioletnie doświadczenie obejmuje tworzenie gier na platofrme DS, PC, XBOX, PS3 oraz smartfony, prowadzenie zespołu programistycznego. Pracował w firmach: FCS, City Interactive, Tabasco Interactive. Z zamiłowania adept aikido, jazdy na motocyklu i gier video.
Paweł Ryszka – Level Designer
26 lat, absolwent Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach. W branży pracuje od dwóch lat. Level Designer przy Afterfall InSanity,
Aleksander Przewoźniak - Junior Technical Artist / Modeler
21 lat. W game devie od 2 lat. Student Informatyki Uniwersytetu Śląskiego. Junior Level Designer przy projekcie Afterfall: InSanity.
Patryk Polewiak – Junior Level Designer
19 lat. Zawsze wszędzie najmłodszy. Miał swój wkład w wielu, różnej wielkości projektach garażowych, które przyniosły mu bogate doświadczenia, oraz czynny udział w warsztatach i wykładach. Aktualnie projektant przy niesamowitym projekcie w IntoXicate Studios. Założyciel oraz redaktor jedynej polskiej strony o projektowaniu poziomów do gier - leveldesign.pl