autor: Radosław Grabowski
Wskrzeszanie gry Chrono Trigger zatrzymane przez Square Enix
„Full wypas”, mający wiązać się z zapowiedzianą właśnie grą Code Age według jednego z użytkowników Forum Dyskusyjnego GRY-OnLine (vide news z 30 listopada 2004), nie zrealizuje się niestety w przypadku Chrono Resurrection. Wcześniej projekt nosił tytuł Chrono Trigger: Resurrection i został przez nas opisany pół roku temu. Studio Resurrection Games musiało definitywnie przerwać proces developingu.
„Full wypas” , mający wiązać się z zapowiedzianą właśnie grą Code Age według jednego z użytkowników Forum Dyskusyjnego GRY-OnLine (vide news z 30 listopada 2004), nie zrealizuje się niestety w przypadku Chrono Resurrection. Wcześniej projekt nosił tytuł Chrono Trigger: Resurrection i został przez nas opisany pół roku temu. Studio Resurrection Games musiało definitywnie przerwać proces developingu.
Zespół programistów od dwudziestu miesięcy intensywnie pracował nad przeniesieniem produktu z gatunku cRPG pt. Chrono Trigger w trójwymiarowe środowisko. Ta oryginalnie wydana nakładem korporacji Squaresoft (obecnie Square Enix) gra zanotowała ogromny sukces rynkowy i do dziś uznawana jest za wyśmienitą w własnej klasie. Posiadacze praw autorskich wystosowali pismo do twórców CR, zmuszające ich do zaprzestania przygotowywania niniejszego projektu (oprócz wersji PeCetowej powstawały również edycje, dedykowane konsolom Microsoft Xbox i Nintendo GameCube).
Na pożegnanie swojego nienarodzonego elektroniczno-rozrywkowego dziecka developerzy udostępnili w Sieci specjalny film reklamowy (format DivX) w dwóch wariantach jakościowych: niska (18 MB) i wysoka (24 MB) ilość szczegółów. Dodatkowo chcielibyśmy przedstawić Wam pięć zrzutów ekranowych, których jeszcze nigdy dotąd nie prezentowaliśmy.