Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 11 kwietnia 2017, 08:29

autor: Adrian Werner

World of Tanks dostanie tryb Linia Frontu z bitwami dla 60 graczy

World of Tanks wkrótce otrzyma nowy tryb rozgrywki. Linia Frontu pozwoli na sześćdziesięcioosobowe bitwy na wielkich mapach, mierzących dziewięć kilometrów kwadratowych.

Linia Frontu umożliwi toczenie bitew 30v30. - World of Tanks dostanie tryb Linia Frontu z bitwami dla 60 graczy - wiadomość - 2017-04-11
Linia Frontu umożliwi toczenie bitew 30v30.

Studio Wargaming poinformowało, że trwają prace nad nowym trybem rozgrywki dla popularnego World of Tanks. Otrzyma on nazwę Linia Frontu (ang. Frontline) i postawi na dużą skalę bitew. W sieciowych potyczkach będą mogły zmierzyć się dwie trzydziestoosobowe drużyny graczy. Potyczki stoczymy na mapach o rozmiarach dziewięciu kilometrów kwadratowych.

W Linii Frontu jedna drużyna będzie stroną atakującą, a druga zmuszona zostanie do obrony określonego terytorium Na razie nie wiemy, kiedy dokładnie tryb zadebiutuje w grze, ale jego wczesna wersja działa już na testowym serwerze Piaskownica (ang. Sandbox).

Piaskownica przewidziana została jako miejsce, gdzie autorzy mogą sprawdzić nowości i zmiany, zanim wejdą one w życie w grze, a sugestie graczy wpływają na ostateczny kształt aktualizacji. Jeśli jesteście zainteresowani wzięciem udziału w takich testach, to na oficjalnej stronie można złożyć podanie.

W Linii Frontu mapy podzielone zostaną na dziewięć sektorów, które strona atakująca będzie mogła przejąć. Docelowo w bitwach brać mają udział tylko maszyny z dziesiątego poziomu (ang. Tier X), ale podczas testów z powodów technicznych dopuszczane są także inne czołgi.

Warto na koniec wspomnieć, że Linia Frontu powstaje we współpracy z austriackim studiem Bongfish, znanym ze snowboardowej serii Stoked. Takie rozwiązanie sprawia, że ludzie z głównego zespołu World of Tanks mogą dalej pracować nad rozwojem kluczowych mechanik w grze, zamiast koncentrować się na nowym trybie.

  1. Oficjalna strona gry

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej