autor: Bartosz Woldański
Wiosnobranie – podsumowanie akcji na infografice
Sklep Muve Digital podsumował akcję Wiosnobranie, w ciągu której można było kupić przez sześć dni 154 tytuły po przecenie. Inicjatywa rozpoczęła się pierwotnie w kwietniu, ale ze względu na przeciążenie serwerów przesunięto termin na trzeci tydzień maja.
Od 21 do 26 maja trwała przygotowana przez sklep muve.pl akcja Wiosnobranie. Podobnie jak na początku tego roku, z okazji Zimobrania, firma Cenega podsumowała na specjalnej infografice tygodniową inicjatywę, podczas której dało się nabyć ponad 150 przecenionych gier takich wydawców jak Rockstar Games, Square Enix czy Warner Bros. W ramach Wiosnobrania można było taniej kupić m.in. Borderlands 2, Civilization V, XCOM-a, Max Payne’a 3, Deus Ex: Human Revolution czy Dark Souls.
Sklep Muve Digital pochwalił się szczegółowymi statystykami dotyczącymi przeprowadzonej akcji:
- 154 – tyle tytułów można było kupić podczas Wiosnobrania
- 6 – tyle dni trwała promocja
- 29,179 – liczba gier kupionych w ramach akcji
- 17,77 – średnio co tyle sekund kupowano grę
- 1,41 – średnia liczba tytułów w koszyku
- 68% – średnia zniżka
- 27 – w tylu serwisach branżowych można było przeczytać o promocji
- 2600 – tylu nowych fanów na Facebooku zyskał sklep Muve Digital podczas Wiosnobrania
Warto jeszcze dodać, że na podium najczęściej kupowanych gier trafiły:
Reasumując, Wiosnobranie może nie okazało się tak huczne jak Zimobranie, także wybór przecenionych gier nie był równie szeroki, ale majowe cięcie cen trwało o połowę krócej, co znacząco przełożyło się na uzyskane wyniki. Mamy nadzieję, że w przyszłości tak przeprowadzonych akcji będzie więcej w polskich sklepach z grami.